دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فراهانی:

از هنر کاغذآرایی برای کمک به مددجویان استفاده می‌کنیم

یک مددکار اجتماعی در نمایشگاه کتاب گفت: از هنر کاغذآرایی برای کمک به مددجویان مؤسسه خیریه ملائک استفاده می‌کنیم.
کد خبر : 378280
99999999.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، یکی از مؤسساتی که در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با هدف هم‌افزایی مردمی برای کمک به مددجویان خود در این نمایشگاه حضور یافته، مؤسسه خیریه ملائک است.


مؤسسه خیریه ملائک با رویکردی جدید اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کرده است. ندا فراهانی یکی از مددکاران این مؤسسه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: مؤسسه خیریه ملائک به همت چندین جانباز و ایثارگر تأسیس شده است. در این مؤسسه با نگهداری شبانه‌روزی از دختران بی‌سرپرست یا بدسرپرست از سن 6 سال تا پیش‌دانشگاهی اقدام مؤثری را در جهت امور خیریه انجام داده است.


این مددکار اجتماعی ادامه داد: ما به‌عنوان همیار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب حاضر شده‌ایم و با توجه به اینکه در هنر کاغذآرایی مهارت داریم، از مردم درخواست می‌کنیم کتاب‌هایی را که برای دوستان یا اقوام خود هدیه خریده‌اند را با استفاده از هنر کاغذآرایی کادو کنیم و در قبال انجام این کار از همیاری نقدی آنان بهره ببریم.


وی افزود: مؤسسه خیریه ملائک با این سیاست که هر فرد با هر هنر و توانایی که دارد می‌تواند برای افراد تحت سرپرستی مؤسسه همیار باشد، از تمام مردم برای همیاری دعوت می‌کند. در حال حاضر بسیاری از مددکاران که در حوزه‌های موسیقی، نقاشی، شعر، تئاتر و یا هر حرفه و تخصص دیگری که دارند برای آموزش به مددجویان مؤسسه استفاده می‌کنیم. ما نیز چون هنر کارآیی را داریم در نمایشگاه حاضر شدیم تا از هنر خود به نفع مددجویان مؤسسه ملائک استفاده کنیم.


فراهانی خاطرنشان کرد: مؤسسه خیریه ملائک آمادگی دارد تا از هنر و تخصص تمام مردم ایران در جهت کمک به مددجویان مؤسسه بهره ببرد.


انتهای پیام/4072/۴۱۰۰/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته