دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1398 - 18:14

زوج دامغانی زندگی خود را با مدد از نام شهیدان گمنام آغاز کردند

زوج دامغانی زندگی خود را با حضور در جوار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان آغاز کردند.
کد خبر : 378274
images.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دامغان، زوج دامغانی روز گذشته همزمان با روزهای پایانی شعبان و در آخرین ساعات یازدهم اردیبهشت در جوار دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان حاضر شدند و با یاری جستن از حضرت دوست به‌اعتبار نام بلند شهیدان، دوام توفیق، خوشبختی و حسن عاقبت زندگی مشترک‌شان را مسئلت کردند.


امیر طالبی برمی هدف خود از حضور بر مقبره شهدای گمنام را در آغاز زندگی، برکت جستن از نام شهیدان اعلام کرد و گفت: امنیت حاصل از جان‌فشانی شهدا و ایثارگران است که امروز، می‌توانیم پایه‌های زندگی مشترک را به‌حول و قوه الهی، بنا کنیم.


زهرا اکبرپور، نام و یاد شهدا را ضامن خوشبختی دانست و اظهار کرد: خدا را شاکرم که زندگی را از شاهراه سعادت که مسیر منتهی به‌خیر و سلامت است و با نام شهیدان آذین گرفته، شروع می‌کنم.


نعمت‌الله نعمتی رئیس ستاد شاهد و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در نامه‌ای به‌ این زوج خوشبخت از اینکه زندگی را با نام و یاد شهیدان آغاز کرده‌اند؛ ابراز سرور و شادمانی کرد و یادآور شد: این اقدام شعورمند و مهربان شما  نشان از درک آسمانی جوانان این مرز بوم دارد که می‌دانند؛ ما هستیم؛ چون شهیدان علم عشق به دوش کشیدند و امنیت را به این دیار مهر ارزانی داشتند.


انتهای پیام/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته