دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1398 - 17:23
شعبانی خواستار شد:

لزوم رعایت رفتار آموزشی مطابق با وظیفه و کار توسط استادان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان بر لزوم رعایت رفتار آموزشی مطابق با وظیفه و کار توسط استادان و معلمان تأکید کرد.
کد خبر : 378063
1W6A0152.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زرقان، محمد شعبانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته شامخ معلم و روز تجلیل و تکریم استاد که با حضور اعضای هیئت علمی و استادان مدعو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان برگزار شد بر لزوم رعایت رفتار آموزشی مطابق با وظیفه و کار آموزشی تأکید کرد.


وی افزود: فردا 12 اردیبهشت مصادف با شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری در سال 1358 به دست گروهک فرقان است، این روحانی و استاد بزرگ شخصی است که امام راحل درباره ایشان فرمود «فرزند عزیزم را که پاره تنم و حاصل عمرم بود از دست دادم».


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان ادامه داد: معلمی شغل انبیاست، این فرموده حضرت امام یک شعار نیست؛ بلکه برآمده از متن قرآن است «و یعلمهم الکتاب والحکمه»، رسالتی که شما معلمان بر دوش دارید، رسالت کمی نیست، رسالت امامان است، راهی که شما می‌روید، راه انبیاست. پس این باری که بر دوش شماست، سنگین است و باید مواظب باشیم که به‌درستی به مقصد برسانیم.


شعبانی، رعایت رفتار آموزشی مطابق با وظیفه و کار آموزشی، تعلیم و تربیت و آموزش نسل جوان، رعایت رفتار و اخلاق فرهنگی، استفاده متنوع از مطالب و روش‌های تدریس، آموزش همراه با شور و اشتیاق، پرهیز از عیب‌جویی و انتقادات تند و خشن، تأکید بر محتوای آموزشی، رابطه مثبت با دانشجویان و توجه به احساسات آنان، ایجاد محیط مطلوب و دلنشین برای یادگیری، لذت از کار با دانشجویان، خلاقیت و نوآوری، انعطاف‌پذیری و تسلط کامل به موضوع درس را از استادان و معلمان خواستار شد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته