دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1398 - 15:53
در نمایشگاه کتاب صورت گرفت؛

جشن امضای «نخل و نارنج» با حضور یامین‌پور

جشن امضای «نخل و نارنج» با حضور وحید یامین‌پور در غرفه انتشارات جمکران در نمایشگاه کتاب برگزار شد.
کد خبر : 378012
8888.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، عصر امروز وحید یامین‌پور با حضور در غرفه انتشارت مسجد مقدس جمکران کتاب «نخل و نارنج» را برای علاقه‌مندان امضا کرد.


کتاب «نخل و نارنج» که در بازدید مقام معظم رهبری در روز دوشنبه از نمایشگاه کتاب و غرفه انتشارات مسجد مقدس جمکران مورد توجه ایشان نیز قرار گرفته بود، با استقبال خوبی از طرف مخاطبان قرار گرفته است.


وحید یامین‌پور در این کتاب به سراغ روایت داستانی زندگی و زمانه شیخ اعظم،‌ شیخ مرتضی انصاری رفته است.


شیخ مرتضی انصاری از تأثیرگذارترین علما بر جریان فقه شیعه است که تلاش مثال‌زدنی و ستودنی او در تربیت شاگردانی که ساختار علمی دین را قوت بخشیدند و شاگردان آن‌ها بعدها دنیا را تکان دادند بر همه مشخص است. شاگردانی که این عالم تربیت کرد، پرچمدار مبارزات سیاسی تاریخ‌سازی در خاورمیانه شدند.


پیش از این، علی‌اکبر صمدی مدیر امور محتوا و پژوهش انتشارات جمکران در گفتگو با خبرگزاری آنا، درباره استقبال از کتاب «نخل و نارنج» گفته بود: تاکنون دو سری از چاپ این کتاب به‌طور کامل در نمایشگاه به فروش رسیده و در حال حاضر چاپ بعدی این کتاب زیر چاپ قرار دارد.


کتاب «نخل و نارنج» در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در غرفه انتشارات جمکران واقع در شبستان، راهرو ۱۱، غرفه هشت عرضه می‌شود.


انتهای پیام/4072/۴۰۲۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته