دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1398 - 16:40
فرماندار خرمدره:

شهرستان خرمدره با تعامل بنیاد املاک زنجان و ادارات توسعه می‌‌یابد

فرماندار خرمدره گفت: تفاهم و تعامل متقابل بین بنیاد اموال و املاک استان زنجان و ادارات شهرستان خرمدره راه توسعه را هموار خواهد کرد.
کد خبر : 377969
photo_2019-05-01_13-53-30.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از فرمانداری خرمدره، حجت محمدی در جلسه بررسی مشکلات شهرداری و مسجد جامع جدید‌ خرمدره گفت: وسعت و پراکندگی املاک متعلق به‌بنیاد اموال و املاک استان زنجان در خرمدره موجب تعامل دستگاه‌های اجرایی شهرستان با این نهاد مردمی شده و این تفاهم و تعامل متقابل راه توسعه را هموار خواهد کرد.


وی با تأکید بر مشکلات پیش روی مسجد جامع در قبال تحویل پنج قطعه زمین از تعهدات شهرداری به مسجد و نیز انتقال اسناد از سوی بنیاد، اظهار کرد: از سال 1391 تاکنون که تملک مسجد جامع قدیم از سوی شهرداری انجام شده و این مشکل لاینحل مانده که امیدواریم در این جلسه تعیین تکلیف شود.


در این جلسه مقرر شد، پنج قطعه زمین معوض به مسجد جامع در قبال تملک مسجد جامع قدیم از سوی شهرداری در فاز سه شهرک گلدشت جانمایی شود و شهرداری با واگذاری قطعه زمینی برای احداث پارک ابریشم  از طریق قانون تعیین تکلیف مبنی بر اخذ سند مالکیت اقدام و اداره کل محترم بنیاد اموال و املاک در این راستا همکاری و هماهنگی لازم را با مجموعه شهرداری و اداره ثبت اسناد انجام دهند و در اسرع وقت نسبت به پرونده حقوقی متشکله علیه شهرداری مبنی بر خلع ید از طریق اعتراض ثالث وارد و توقف اجرای دادنامه درخواست و اخذ و  شهرداری خرم‌دره در خردادماه سال 98 نسبت به آماده‌سازی فاز سه شهرک گلدشت اقدام کند.


به گزارش آنا، جلسه بررسی مشکلات شهرداری و مسجد جامع جدید خرمدره به ریاست  فرماندار خرمدره و با حضور مدیر کل بنیاد اموال و املاک استان زنجان، اعضای شورا و شهردار خرمدره  در محل فرمانداری این شهرستان  برگزار شد.


انتهای پیام/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته