دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 دی 1396 - 12:53
عضو کمیسیون صنایع و معادن در تذکر شفاهی:

تذکرات نمایندگان با پاسخ های سرکاری دولت مواجه می شود

نماینده مردم ابهر و خرمدره گفت: کدام تذکر شفاهی و کتبی به دولت پیگیری شده است. هیات رئیسه مجلس فکری کند. چراکه تذکرات و نامه‌های نمایندگان با جواب‌های سرکاری پاسخ داده می‌شود.
کد خبر : 251925

به گزارش خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمد عزیزی در نشست علنی امروز (سه شنبه 26 دی) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به هیات رئیسه مجلس گفت: کارآمدی و اصلاح امور کشور از مجلس شروع می شود و ملت مجلس آزاده، شجاع و با تدبیر می خواهد که کشتی بزرگ را به ساحل برساند نه مجلسی که کار آن تعریف و تمجید باشد.


نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی با طرح سوالی مبنی بر اینکه این همه نطق، تذکر شفاهی و کتبی به دولت داده می شود اما کدام یک پیگیری شده است افزود: این چه اوضاعی است که ایجاد شده این روش دیگر پاسخگو نیست و هیات رئیسه مجلس باید فکری کند چراکه تذکرات، اعتراضات و نامه های نمایندگان با جواب‌های سرکاری پاسخ داده می‌شود و شأن مجلس زیر سوال می‌رود.


وی با اشاره به برگزاری نشست غیرعلنی مجلس در هفته گذشته درباره اعتراضات اخیر، ادامه داد:نتیجه آن نشست چه شد؛پول مردم به یغما رفته و مردم گرفتار هستند موضوعات به کجا رسانده شد؟


عزیزی یادآور شد: تمامی مقامات، وزرا، نمایندگان گفتند که صدای مردم را شنیده اند و اعتراضات مردم به گرانی ها است اما فقط گفتاردرمانی شد چه دستگاهی باید مسائل را پیگیری و به آن ورود کند و مسئولیت با کیست؟


وی با بیان اینکه انتشار اوراق مشارکت در بودجه باب شده است،افزود:ما در حال فروش آینده هستیم و بدهی های دولت را با فروش اوراق افزایش می دهیم.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:بحران آب کشور را به چالش می کشاند که باید فکری به حال آن شود.


علی مطهری پس از تذکر این نماینده تصریح کرد: درباره این موضوع که تذکرات چه تاثیری در کشور می گذارد باید گفت که بیان این تذکرات بی تاثیر نیست و مجلس نیز به وظایف خود در این باره عمل می کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته