دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1398 - 19:23
ابراهیمی در گفتگو با آنا:

ملت ایران نسبت به مظلومیت مردم فلسطین احساس وظیفه می‌کند

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: ملت ایران نسبت به شرایط مردم فلسطین احساس مسئولیت می‌کند و در راهپیمایی روز قدس این احساس مسئولیت را نشان خواهد داد.
کد خبر : 377958

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: مسئله امنیت همیشه مطرح بوده است و دشمنان انقلاب در هر سال هرچه توانسته‌اند علیه امنیت جمهوری اسلامی ایران و امنیت امت مسلمان به‌کار گرفته‌اند،‌ اما این اقدامات نتوانسته مردم ایران اسلامی را از صحنه حمایت از مظلومان عالم و مردم فلسطین خارج کند.


وی ادامه داد: دشمنان هرچه از دستشان آمده علیه امنیت ایران به‌کار گرفته‌اند، اما امنیت جمهوری اسلامی ایران از چنان استحکامی برخوردار است که با این توطئه‌ها امنیت ایران آسیب نمی‌بیند.


عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: اتفاقات اخیر در منطقه، فشارهای اقتصادی و تهدیداتی که از سوی آمریکا علیه ملت ایران مطرح هست، هرگز ما را از آرمان‌هایمان عقب نخواهد راند؛ لذا ملت ایران امسال با بصیرت بیشتر نسبت به سال‌های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور به عمل خواهند آورد.


ابراهیمی گفت:‌ فشار بر ملت مظلوم فلسطین به حدی رسیده است که دارند استغاثه (دادخواهی) می‌کنند و اگر مسلمانان به یاری فلسطینیان نشتابند، اصلاً مسلمان محسوب نمی‌شوند؛ زیرا مسلمان باید در شرایط سخت و دشوار به کمک برادران و خواهران خود بشتابد؛‌ بنابراین در کشور ما احساس مسئولیت نسبت به شرایط مردم فلسطین وجود دارد و در راهپیمایی روز قدس این احساس مسئولیت را نشان خواهیم داد.


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹
۰
صهیونیسمها در سر نیل تا فرات را می پرورانند و قبله ی مسلمانان را خدا تنها نمی گزارد، سرزمین های وحی امروز مظلوم تر از همیشه هستند، ولی خداوند پناه مظلومین است
هلدینگ شایسته