دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1398 - 04:45
جامعی در گفتگو با آنا:

حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در چارچوب منافع ملی است

سخنگوی حزب اصلاح‌طلب اراده ملت ایران تأکید کرد: آنچه مسلم است حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در چارچوب منافع ملی و مردم است.
کد خبر : 377945
photo_2019-05-01_13-31-38.jpg

محمدهادی جامعی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: حزب اراده ملت ایران در قالب پارلمان اصلاحات کار خودش را انجام می‌دهد.


وی با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی دقیقی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در درون مجموع پارلمان اصلاحات داریم، افزود: حزب اراده ملت ایران در تمام استان‌های کشور شعب مختلف دارد، ولی هنوز دستور کار انتخاباتی پیاده نشده است.


سخنگوی حزب اراده ملت ایران با تأکید بر اینکه در حال بررسی افراد تأثیرگذار در استان‌های مختلف هستیم، اضافه کرد: هنوز موضوع دقیق مشخص نشده و در آینده مورد انتخاباتی را اعلام می‌کنیم.


جامعی درباره شروط حجاریان برای ورود به انتخابات از سوی جریان اصلاح‌طلب، گفت: باید دید این صحبت حجاریان نظر شخصی یا موضع اصلاح‌طلبان است.


وی با بیان اینکه حضور مشروط دال بر تحریم انتخابات نیست، ادامه داد: آنچه مسلم است حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در چارچوب منافع ملی و مردم است و دستور کار انتخاباتی حزب اراده ملت در حال پیاده شدن است.


فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تأکید بر اینکه یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی حساس‌ترین انتخابات 40 سال اخیر است، ادامه داد: موضع ما در انتخابات آتی دفاع از منافع ملی و مردم است.


وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی سال گذشته، تصریح کرد: قدرت اقتصادی مردم تضعیف شده که باید دولت تصمیم‌های را اتخاذ کند.


عضو حزب اراده ملت ایران با بیان اینکه معتقدیم باید در اقتصاد کشور اصل 43 قانون اساسی اولویت باشد، خاطرنشان کرد: استقلال جامعه، زدودن فقر و محرومیت و حفظ آزادی اولویت ما در کشور و اقتصاد باید باشد.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته