دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1398 - 07:00
حاجی‌دلیگانی در گفتگو با آنا:

اگر مسئولان فضا را هوشمندانه رصد کنند صادرات نفت به صفر نمی‌رسد

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مانعی برای فروش نفت ایران نیست و اگر مسئولان فضا را هوشمندانه رصد کنند صادرات نفت ایران هرگز به‌صفر نمی‌رسد.
کد خبر : 377889

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به تلاش آمریکا برای به‌ صفر رساندن فروش نفت ایران اظهار کرد: اقدامات خصمانه آمریکایی‌ها در طول 40 سال انقلاب اسلامی پیش‌روی ملت ایران است، آنان با خروج از برجام و قراردادن نام نهاد مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این دشمنی را آشکارتر کردند و اکنون نیز با تمدید نکردن معافیت‌های نفتی برای  هشت کشور، ادعا می‌کنند فروش نفت ایران را به‌صفر می‌رسانند.


وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها همواره ثابت‌ کرده‌اند قابل اعتماد نیستند، تصریح کرد: قابل اعتماد نبودن آمریکا بارها در روند برجام نمایان و از سوی منتقدان گوشزد شد، اما متأسفانه برخی خود را صاحب‌نظر دانستند و چشمشان را روی حقایق بستند و با فرافکنی منتقدان را دلواپس خطاب کردند.


نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اکنون برای همه روشن شد دلواپسان واقعیت‌ها را می‌دیدند ولی برخی با نگاه‌ جناحی قول احسن را نپذیرفتند و سهل‌انگاری کردند.


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه اکنون هم اگر مسئولان در وزارت نفت و دیگر دستگاه‌های اجرایی مسائل را هوشمندانه رصد کنند و با درایت کار را پیش ببرند، مانعی برای صادرات نفت ایران نیست، گفت: صادرات نفت ایران هرگز به‌صفر نمی‌رسد، اما این مهم نیاز به تلاش فراوان دارد.


حاجی‌دلیگانی با تأکید بر اینکه قطعاً رفتارهای خصمانه آمریکا علیه ملت ایران بدون پاسخ نمی‌ماند، خاطرنشان کرد: 15 طرح ضدآمریکایی در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون امنیت ملی در حال پیگیری است و طرح‌های دیگری هم برای ایستادگی مقابل زورگویی‌های آمریکا در راه است.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب