دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1398 - 10:38
مدیر حوزه علمیه یزد:

حرکت دانشگاه آزاد اسلامی در کمک به سیل‌زدگان بسیجی و جهادی بود

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) یزد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در حرکتی جدید و نوظهور به‌صورت بسیجی و جهادی به کمک سیل‌زدگان شتافت.
کد خبر : 377840
16.jpg

حجت‌الاسلام علی انوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا مستقر در قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: با دستور دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی، دانشگاه آزاد اسلامی در یک حرکت جدید و نوظهور به صورت بسیجی و جهادی به کمک سیل‌زدگان شتافت.


وی افزود: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره رهبر معظم انقلاب مبنی‌بر کمک و یاری سیل‌زدگان، کار بزرگی را آغاز کردند و این نشان‌دهنده در راه ولایت و رهبری‌بودن، ولایتمداری و پشتیبانی تمام‌قد از رهبر معظم انقلاب است که نتیجه‌ای جز خدمت به مردم ندارد.


مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) یزد ادامه داد: در مناطق سیل‌زده استان خوزستان، کارهای مهندسی خوبی توسط نیروهای جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان صورت گرفت و این کارهای بزرگ جهادی و بسیجی خارج از مقررات و بخشنامه اداری، قابل قدردانی و ستایش است.


انوری به ادامه‌دادن این حرکت‌های جهادی اشاره کرد و گفت: نیروهای جهادی دانشگاه آزاد خوزستان از روی اخلاص و مردم‌داری به سیل‌زدگان کمک کردند و تا این لحظه در کنار مردم هستند و این نشان‌دهنده روحیه اخلاق‌مداری با هدف حل مشکلات مؤمنان است.


وی با تشکر از نیروهای جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از اینکه به‌صورت شبانه‌روز و در کنار هم به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند، قدردانی کرد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته