دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1398 - 19:08
معاون دانشگاه آزاد هشتگرد:

کارهای هنری دانشجویی جزء سرمایه‌های فرهنگی دانشگاه هستند

معاون فرهنگی‌دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد گفت: این واحد دانشگاهی از کارهای هنری دانشجویان استقبال و این آثار را جزء سرمایه‌های فرهنگی یک دانشگاه می‌داند.
کد خبر : 377763
IMG_7515.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از هشتگرد، محمد میرزایی عصر امروز در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه و مسابقه ادبی سیمرغ در این واحد دانشگاهی با خیر‌مقدم به عبدالله باکیده کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد از کارهای هنری دانشجویان استقبال و این آثار را  جزء سرمایه‌های فرهنگی یک دانشگاه می‌داند.


معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد بیان کرد: دانشگاه حتما از ظرفیت دانشجویان هنرمند و فیلم‌ساز کانون‌های هنری به‌صورت ویژه استفاده می‌کند و دانشجو می‌تواند کمک خوبی برای اشاعه فرهنگ اسلامی در این حوزه باشد.



بعد از پخش فیلم‌های کوتاه برگزیده ، عبدالله باکیده با تأکید بر امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد اظهار کرد: برای ساخت فیلم‌های کوتاه و هنری باید زمان زیادی صرف کرد و هوشمندانه نقاط ضعف و قوت را شناسایی و از آن استفاده کرد .


کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان ادامه داد: الزامی نیست که یک مهندس فیلم‌ساز نشود و حتما سینما خوانده باشد، سینما یک هنر است و هرکسی که علاقه دارد می‌تواند وارد این عرصه شود و شناخت خود را در این عرصه بالا ببرد و آن را به‌کار ببندد.


باکیده درباره موضوع  فیلم‌های اکران‌شده  اظهار کرد:  اندیشه نو و دانشگاهی که ویژگی پویایی دارد امیدواری بهتری می‌دهد و می‌تواند جامعه را نقد کند، به‌عبارتی در حالی‌که یک سکانس یا حادثه غم‌انگیز و یا تلخ را نشان می‌دهد، فیلم امیدواری خود را از دست نمی‌دهد.


به گزارش آنا، تجلیل از فیلم های برگزیده جزء برنامه پایانی این مراسم بود.


انتهای پیام/4122/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته