دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1398 - 10:15
آل‌اسحاق در گفتگو با آنا:

حضور در راهپیمایی روز قدس یک نوع مقابله به‌ مثل با دشمنان است

رئیس اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عراق گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس یک نوع مقابله به‌ مثل با دشمنان است.
کد خبر : 377747
BS0K9883.JPG

یحیی آل‌اسحاق در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: در صحنه‌های تهدید خارجی، تصور دشمنان بر این است که می‌توانند به‌دلیل مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد و نیز با تحت فشار قرار دادن مردم، به‌گونه‌ای جلوه دهند که گویا مردم از آرمان‌ها و اهداف عالی نظام دل‌سرد شده‌اند؛ لذا تصمیم به ایجاد یک جنگ روانی گسترده علیه ملت ایران گرفته‌اند تا مبادا در صحنه‌های مبارزه با استکبار حاضر شوند.


وی ادامه داد: ترامپ در یک خیال خام و پوچ درصدد این است که وانمود کند ملت ایران هرلحظه رودرروی نظام اسلامی قرار خواهند گرفت؛ بنابراین حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس می‌تواند یک نوع مقابله به‌ مثل با دشمنان نظام تفسیر شود.


رئیس اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عراق خاطرنشان کرد: هرچند مشکلات اقتصادی وجود دارد و هیچ‌کس منکر آن نیست، اما هرگز ملت ایران با اصل نظام مشکل ندارند و حضور تک‌تک ما در صحنه و در روز راهپیمایی روز قدس می‌تواند به دشمنان قسم‌خورده این نظام این پیام را منتقل سازد که مسائل داخلی به دشمن هیچ ارتباطی ندارد و تا تحقق پیروزی کامل مقاومت خواهیم کرد.


انتهای پیام/4079/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته