دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1398 - 16:41
فرمانده بسیج زابل:

نفاق علت بروز فتنه‌ها در جوامع است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زابل علت بروز فتنه‌ها در جوامع را نفاق دانست و گفت: راه برون‌رفت از فتنه‌ها، بصیرت‌افزایی است.
کد خبر : 377728
3(1).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زابل، محفل شعر سپاه، استکبارستیزی و مهدویت با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زابل و با حضور شعرای برجسته منطقه سیستان ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل برگزار شد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زابل در این محفل به ایراد سخنرانی پرداخت و با بیان اندیشه‌های شهید مطهری عنوان کرد: نفاق و بی‌بصیرتی اگر در کنار هم قرار بگیرند، کمر یک جامعه اسلامی را خواهند شکست.


علی ثمره‌حسینی علت بروز فتنه‌ها در جوامع را نفاق دانست و گفت: راه برون‌رفت از فتنه‌ها، بصیرت‌افزایی است و این بصیرت است که مانند فانوس راه را در تاریکی فتنه به انسان نشان می‌دهد.


وی جمهوری اسلامی ایران را در اوج اقتدار دانست و بیان کرد: شرایطی را که اکنون ملت و کشور عزیزمان دارد، مدیون بصیرت و گوش به فرمان ندای رهبری بودن مردم هستیم.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زابل به موضوع قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی توسط رئیس‌جمهور آمریکا اشاره و تصریح کرد: دشمن هنگامی که فرزندان انقلاب اسلامی را مانع اهداف پلید خود در منطقه می‌بیند، در اوج ضعف و بیچارگی دست به چنین اقدامی می‌زند.


ثمره‌حسینی ادامه داد: این اقدامات موجب شد تا یک بار دیگر کارنامه موفق و درخشان سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف از ابتدای انقلاب تاکنون در نظر مردم تداعی شود.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته