دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1398 - 17:30
عودی جعفری:

هم‌نشینی با قرآن معرفت و بصيرت انسان را بالا می‌برد

مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان گفت: همنشينی با قرآن و گوش‌سپردن به نوای آن، معرفت و بصيرت انسان را بالا می‌برد.
کد خبر : 377426
dv.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سراوان، حجت‌الاسلام مهدی عودی‌جعفری ظهر امروز در محفل  اُنس با قرآن کریم که با حضور سرپرست و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: تلاوت قرآن موجب سعادت، رشد و تعالی انسان می‌شود.


وی اضافه کرد: همنشينی با قرآن و گوش‌سپردن به نوای آن، معرفت و بصيرت انسان را بالا می‌برد و سبب می‌شود که انسان از آيات دلنواز بهره گيرد و در فضای عطرآگين قرآنی نفس بکشد.


مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سراوان عنوان کرد: برای انسان مؤمن و باایمان لحظه‌ای زیباتر از سخن گفتن با خداوند نیست.


عودی‌جعفری با ذکر حدیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص) که می‌فرماید «هر فردی كه دوست دارد با خدایش سخن بگوید قرآن بخواند»، توضیح داد: اُنس با قرآن راه رسیدن به تکامل و سعادت است و اگر کسی می‌خواهد تمام آنچه که به سعادت انسان می‌انجامد را در زندگی‌اش بیابد، باید به این اقیانوس بی‌کران الهی  متصل شود.


وی یادآور شد: مهم‌ترین نقشی که قرآن توانسته در زندگی ما داشته باشد ایجاد صبر در برابر سختی‌ها و مشکلاتی است که به‌صورت روزمره با آن مواجه می‌شویم.


انتهای پیام/4078/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته