دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کارشناس اقتصادی:

رونق تولید در گرو بهبود فضای کسب‌وکار است

کارشناس اقتصادی با اشاره به شعار سال مبنی بر رونق تولید گفت: برای رسیدن به شعار رونق تولید باید فضای کسب‌وکار را بهبود بخشیم.
کد خبر : 377678

اصغر آهنی‌ها در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا با اشاره به بیانات رهبر انقلاب و قرار دادن شعار سال مبنی بر رونق تولید تصریح کرد: رهبر انقلاب کلیدی‌ترین موضوع را برای حل مشکلات اقتصادی حال حاضر کشور مطرح کردند که باید همه برای رسیدن به آن تلاش کنیم.


برای رسیدن به شعار رونق تولید باید فضای کسب‌وکار را بهبود بخشیم


کارشناس اقتصادی با تأکید بر عملیاتی کردن فرمایشات رهبر انقلاب توضیح داد: برای رسیدن شعار سال و رونق تولید باید فضای کسب‌وکار را بهبود بخشیم.


موانع بهبود فضای کسب‌وکار؛ وجود قوانین زیاد، ناکارآمد و بزرگی ‌بخش دولتی است


آهنی‌ها با اشاره به موانع و مشکلات موجود در بهبود فضای کسب‌وکار تصریح کرد: وجود قوانین زیاد و ناکارآمد به همراه بزرگ بودن بخش دولتی از موانع بهبود فضای کسب‌وکار است.


وی با تأکید بر بزرگ بودن بخش دولتی و ناکارآمدی آن تصریح کرد: باید برای رفع مشکلات موجود اجرای صحیح و درست اصل ۴۴ و خصوصی‌سازی در دستور کار قرار گیرد.


لزوم حرکت از اقتصاد دولتی به سمت اقتصاد مقاومتی 


کارشناس اقتصادی افزود: باید آرام‌آرام از اقتصاد دولتی خارج و به سمت اقتصاد مردمی برویم که سال‌هاست این موضوع مورد تأکید رهبر انقلاب برای رفع مشکلات اقتصادی کشور است.


انتهای پیام/4092/4083/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته