دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1394 - 11:43
در صورت تصویب هیأت امنای استانی

دانشگاه آزاد عجب‌شیر بزودی به واحد بزرگ ارتقا می‌یابد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر از افزایش امتیاز و ارتقای درجه این واحد دانشگاهی در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر : 37759

دکتر جمال بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب شیر اکنون از درجه متوسط بین واحدهای دانشگاهی برخوردار است و موضوع ارتقای درجه این واحد دانشگاهی اکنون در هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در دست بررسی است که در صورت تصویب به‌زودی شاهد ارتقای درجه واحد از متوسط به بزرگ خواهیم بود.


بیگی گفت: با توجه به تصویب و راه‌اندازی رشته‌های دکتری،کارشناسی ارشد، تعداد دانشجویان، افزایش چشمگیر تعداد اعضای هیات علمی، افزایش تعداد رشته‌های تحصیلی، فعالیت‌های ارزنده فرهنگی، دستاوردهای علمی و پژوهشی، تأسیس و راه‌اندازی کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های متعدد و به‌ویژه فعالیت‌های ارزنده و ماندگار در حوزه عمرانی از جمله عوامل موثر در ایجاد شرایط لازم برای افزایش امتیازات این واحد دانشگاهی و ارتقای درجه است.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر در طول قدمت 20 ساله خود تا دو سال قبل توانسته بود تنها 239 امتیاز کسب کند که با ایجاد انگیزه و تلاش و پشتکار کارکنان ساعی در یک سال گذشته، امتیاز این واحد از 239 به 480 امتیاز افزایش یافت و جزو واحدهای مستعد افزایش درجه واحد از متوسط به بزرگ قرار گرفت.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر با اعلام اینکه این واحد دانشگاهی با هماهنگی منسجم و عملکرد مثبت و پویا در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، عمرانی، فرهنگی و گسترش رشته‌های کارشناسی ارشد قصد دارد با ایجاد محیط کاملاً علمی، آموزشی و پژوهشی در پیشرفت، ترقی و آبادانی این شهرستان گام بردارد و با افزایش امتیازات، خود را همردیف واحدهای ممتاز کند.


به گفته بیگی، به‌زودی با ابلاغ رسمی دفتر حقوقی و اداره کل تشکیلات و بهبود روش‌های سازمان مرکزی شاهد برگزاری جشن ارتقای واحد خواهیم بود.


اکنون بیش از 1400 دانشجو در 54 رشته و مقطع تحصیلی دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر مشغول به تحصیل هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب