دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1398 - 12:31
دهیار روستای دوهول عنوان کرد:

رضایت سیل‌زدگان از خدمات قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد خوزستان

مردم سیل‌زده روستای دوهول در استان خوزستان از خدمات قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان به سیل‌زدگان قدردانی، تشکر و ابراز رضایت کردند.
کد خبر : 377574
1.jpg

دهیار روستای دوهول در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اهواز با قدردانی و تشکر از خدمات قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بیش از انتظار و توقع به مردم این روستا خدمت کرد و همچنان در کنار مردم است.


فرج‌الله چعب با ابراز رضایت از عملکرد قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از اعزام ادوات پاکسازی، واکسیناسیون و درمان دام‌ها، گندزدایی، سم‌پاشی منطقه و حضور نیروهای جهادی در روستا ابراز خرسندی کرد و گفت: قطعاً مردم این روستا از این خدمات رضایت کامل دارند.


به گزارش آنا، بنابر گفته مسئولان شورای روستای دوهول، این روستا سه متر و به طور کامل به زیر آب رفته بود و تمام ساکنان این منطقه منازل خود را در سیلاب ترک کردند که  پس از فروکش‌کردن آب و بازگشت اهالی روستا به خانه‌های خود، کار پاکسازی و آماده‌کردن منطقه برای زندگی دوباره توسط نیروهای جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در حال انجام است و این مشارکت امیدی دوباره در دل مردم برای ادامه‌دادن به زندگی به‌وجود آورد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته