دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1398 - 11:21
رئیس دانشگاه آزاد زاهدشهر:

باید از ظرفیت دانشگاه آزاد برای کسب درآمد غیرشهریه‌ای استفاده کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر گفت: می‌توانیم از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای بهره‌برداری و کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای استفاده بهینه کرد.
کد خبر : 377573
IMG_4169.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از آزادشهر، نشست بررسی مسائل و مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر صبح امروز با حضور رئیس این واحد دانشگاهی، کارکنان و اعضای هیئت‌علمی برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر در ابتدای این نشست با قدردانی از تلاش‌های همکاران به بیان اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت خود پرداخت و اظهار کرد: اولویت ما تکریم، جذب، خدمت‌رسانی مفید و مناسب به دانشجویان و تولید علم و دانش است و این امر جز تلاش و همدلی همکاران میسر نمی‌شود. 


سیدابراهیم دشتی اضافه کرد: بعضی از واحدها با کاهش دانشجو مواجه هستند که در این راستا می‌توان از ظرفیت‌های واحدهای دانشگاهی برای بهره‌برداری و کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای استفاده بهینه کرد.


وی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر علاوه بر جذب دانشجو، طرح‌های درآمدزایی را مدنظر دارد که با تلاش مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری مسئولان شهر به‌زودی شاهد رونق این واحد دانشگاهی خواهیم بود.


به گزارش آنا؛ در ادامه این نشست استادان و کارکنان با ارائه برنامه‌ها به تشریح دیدگاه‌های خود در مورد این برنامه‌ها پرداخت.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته