دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1398 - 10:12
معاون دانشگاه آزاد مینودشت:

شخصیت اجتماعی انسان در دانشگاه شکل می‌گیرد

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت گفت: دانشگاه محیطی علمی، فرهنگی و اجتماعی است که شخصیت اجتماعی انسان در آنجا شکل گرفته و به ثبات می‌رسد.
کد خبر : 377502
IMG_20190429_195712_920.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مینودشت، ابوالقاسم علی‌بیکی صبح امروز در جمع دانش‌آموزان بازدیدکننده از امکانات و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت، هدف از این بازدید را  آشنایی آنان با رشته‌های تحصیلی، امکانات و تجهیزات مختلف آزمایشگاهی و کارگاهی این واحد دانشگاهی عنوان و اظهار کرد: امیدوارم دانش‌آموزان به توضیحاتی که کارشناسان هر قسمت به آنان می‌دهند با دقت گوش فراداده و در آینده یکی از انتخاب‌های‌شان برای ادامه تحصیل این واحد دانشگاهی باشد.


وی گفت: دانشگاه محیط علمی، فرهنگی و اجتماعی است که افراد علاوه بر علم‌آموزی، تعامل بسیاری با دنیای اطراف خود برقرار می‌کنند و در واقع شخصیت اجتماعی آنها در آنجا شکل گرفته و به ثبات می‌رسد.


عضو هیئت علمی گروه کامپیوتر واحد مینودشت نیز با تأکید بر ضرورت راه‌اندازی چنین بازدیدهایی گفت: امروزه کامپیوتر در زندگی همه افراد حضور دارد و این رشته یکی از برترین رشته‌های تحصیلی به لحاظ فرصت‌های شغلی و سطح درآمدی دانش‌آموختگانش محسوب می‌شود.


مسعود قره‌جانلو هدف از طراحی رشته کامپیوتر را تربیت فارغ‌التحصیلانی دانست که با تخصص خود بتوانند نیازمندی‌های برنامه‌های فناوری اطلاعات، خدمات الکترونیکی، سیستم‌های مدیریت دانش و مراکز داده را در سازمان‌ها و بنگاه‌های مختلف برطرف کنند.


حسن دهمرده مدیر گروه رشته برق واحد مینودشت هم با معرفی امکانات و کارگاه‌های رشته برق اظهار کرد: امکانات آموزشی رشته برق این واحد در استان گلستان مثال‌زدنی است و این رشته تنها رشته‌ای است که تا مقطع کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی دانشجو دارد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته