دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1398 - 18:12
شهرکی خبر داد:

اجرای طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در خراسان‌جنوبی از 14 اردیبهشت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی گفت: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از 14 اردیبهشت این استان آغاز شده و تا 15 خرداد ۹۸ ادامه خواهد داشت.
کد خبر : 377143
2286494.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی، داود شهرکی در جلسه طرح نظارتی ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم برای خرید انواع مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، میوه و سبزیجات، انواع خرما و شیرینی‌های مرسوم این ماه مانند زولبیا و بامیه، طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در مرکز استان و همزمان در شهرستان‌ها اجرا می‌شود.


وی اضافه کرد: در این طرح، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی تشدید خواهد شد و رسیدگی به شکایت‌ها، گزارش‌های مردمی و برخورد با تخلفات احتمالی در سطح استان خراسان‌جنوبی با سرعت و دقت بیشتری صورت خواهد گرفت.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: ایجاد زمینه مناسب برای تأمین مایحتاج عمومی، ایجاد آرامش در بازار در ماه مبارک رمضان، پایش مستمر بازار و برنامه‌ریزی برای نظارت بر تأمین و توزیع به‌موقع اقلام پرمصرف و کالاهای اساسی نظیر گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم‌مرغ، لبنیات، خرما، برنج، روغن، شکر، زولبیا و بامیه، سبزیجات و ... از دیگر اهداف اجرای این طرح است.


شهرکی عنوان کرد: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از 14 اردیبهشت در سطح استان آغاز شده و تا 15 خرداد ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته