دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1398 - 15:20
موسوی بهار:

موافق تأسیس رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان هستم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: آماده هرگونه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برای تأسیس رشته پزشکی هستم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.
کد خبر : 377044
_MG_7367.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از همدان، سیدحبیب‌الله موسوی‌بهار ظهر امروز در نشست مشترک با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: جامعه پزشکی و آموزش پزشکی به‌طور جدی باید به فکر سلامت مردم ایران باشد.


وی اضافه کرد: باید در تربیت فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی که پروانه و مجوز کار می‌گیرند بسیار وسواس و دقت داشت؛ چراکه دانش‌آموختگان این رشته پس از فارغ‌التحصیلی با سلامت مردم سروکار دارند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان عنوان کرد: به‌منظور خدمت به مردم جامعه و بهره‌مندی بهتر از شرایط درمان و سلامت، آماده هرگونه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان برای تأسیس رشته پزشکی هستم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.


موسوی‌بهار درباره بحث‌های صورت گرفته برای تأسیس رشته پزشکی در همدان گفت:  رشته‌های پزشکی با سلامت و جان آدم‌ها سرکار دارند و با تأسیس رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان موافقم. 


نشست مشترک با  حبیب الله موسوی بهار

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز در این نشست صمیمی بیان کرد: اولویت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور رفع نیاز مردم و جامعه است و ما هم در استان همدان در پی تحقق این هدف بزرگ هستیم.


مرتضی قائمی یادآور شد: امیدوارم این نشست سر آغازی برای همکاری مستمر بیشتر در حوزه پزشکی و سلامت باشد تا بتواند دغدغه مردم در این حوزه را برطرف کند.


وی تأکید کرد: وجود رشته‌های پرستاری، اتاق عمل، روانشناسی بالینی، میکروبیولوژی و در آینده نزدیک پزشکی موجب شده تا ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با دانشگاه علوم پزشکی در همدان برقرار شود.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته