دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1398 - 11:26
حاتمی:

کاهش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه رؤیا نیست

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: کاهش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه رؤیا نیست؛ بلکه با برنامه‌ریزی درست و اصولی امکان‌پذیر است.
کد خبر : 376973
photo_۲۰۱۸-۱۰-۰۹_۰۰-۰۵-۳۷.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری کرمانشاه، هدایت حاتمی در نشست کارگروه اشتغال استان کرمانشاه با انتقاد از کُندبودن عملکرد برخی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه اشتغال و همکاری‌نکردن برخی بانک‌های عامل درباره پرداخت به‌موقع تسهیلات مصوب شده، اظهار کرد: شناسایی افراد مستعد در سرمایه‌گذاری و حمایت از آنها، پیگیری و کارشناسی پروژه‌ها، رفع موانع، مشکلات و سرعت در انجام امور مرتبط با سرمایه‌گذاری از وظایف دستگاه‌های اجرایی مرتبط با اشتغال است و در این باره هیچ‌گونه اهمالی پذیرفته نیست.


وی اضافه کرد: از طرف دیگر نباید معطل سرمایه‌گذاری شویم و به‌محض برخورد با چنین مواردی باید سرمایه‌گذار جایگزین مشخص و مشغول فعالیت شود.


معاون استاندار کرمانشاه با بیان کاهش نرخ بیکاری این استان براساس نمودارهای مرکز آمار کشور عنوان کرد: کاهش نرخ بیکاری و رساندن کرمانشاه به میانگین کشوری رؤیا نیست؛ بلکه با برنامه‌ریزی درست، اصولی و همراهی همه مسئولان استان امکان‌پذیر است.


حاتمی مطرح کرد:‌ نخستین خواسته ما از دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بانک‌های عامل در سال جدید این بوده که دغدغه‌های خود را بر روی 110 طرح بزرگ سرمایه‌گذاری کرمانشاه که می‌تواند اقتصاد استان را تحت تأثیر قرار دهد بگذارند؛ چراکه یکی از سیاست‌گذاری‌های کارگروه اشتغال، اجرایی شدن پروژه‌های سرمایه‌گذاری است.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته