دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1398 - 19:28
آقاجانی مطرح کرد:

کارآمدشدن دانشگاه آزاد اسلامی در راستای کمک به منافع ملی

رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: کارآمدشدن دانشگاه آزاد اسلامی در همه بخش‌ها می‌تواند به منافع ملی ایران اسلامی کمک کند.
کد خبر : 376882
IMG_0290.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زرند،  محمود آقاجانی ظهر امروز در آیین معارفه سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند با بیان وضعیت آموزش عمومی و عالی کشور قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار کرد: تلاش دانشگاه آزاد اسلامی برای شکسته شدن سد ناامیدی جوانان برای ورود به دانشگاه‌ها در دهه 60 ستودنی بود و امروز برکات حضور این نهاد فرهنگی مردمی برای همگان به اثبات رسیده است.


وی افزود: در شرایط فعلی رقابت‌های ناسالم کار را برای دانشگاه آزاد اسلامی با وجود ظرفیت‌های مثال‌زدنی و توانمندی‌های بیشماری سخت کرده؛ اما همه ما مثل آحاد ملت ایران که در شرایط و برهه‌های خاص انقلاب اسلامی توانستند سرافراز باشند با همت، تلاش و اتکا به خداوند متعال می‌توانیم این روزهای پرمخاطره را نیز پشت سر گذاریم.


رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان کارآمد شدن دانشگاه‌ها را یکی از برنامه‌های دانشگاه عنوان کرده و گفت: در شرایط رقابتی امروز و با توجه به وجود سرمایه‌های مادی و معنوی کارآمد شدن دانشگاه آزاد اسلامی در همه بخش‌ها و حوزه‌ها می‌تواند به منافع ملی ایران اسلامی نیز کمک کند.


آقاجانی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در دهه اخیر راه‌اندازی نظام موضوعات در حوزه تدوین پایان‌نامه‌ها است که خوشبختانه این کار مراحل آخر را طی می‌کند تا بتوانیم در اقدامی علمی و دانشگاهی با مشارکت در حل برخی معضلات ملی به تولید ثروت برای پویایی و کارآمدی دانشگاه نیز بیندیشیم.


وی با بیان توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند اظهار امیدواری کرد: با همدلی و مساعی همه بخش‌های دانشگاه و استفاده از نظرات نخبگان شهرستان روزبه‌روز شاهد رونق بیشتر این واحد دانشگاهی که یکی از باسابقه‌ترین دانشگاه‌های استان نیز است باشیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند نیز با قدردانی از همکاری همه پرسنل با ارائه گزارشی از عملکرد خود در 16 ماه تصدی مدیریت این واحد دانشگاهی گفت: یکی از اقدامات خوبی که در سال 97 انجام و به نتیجه رسید راه‌اندازی دو رشته مهندسی صنایع و کامپیوتر مورد نیاز شهرستان بود که خوشبختانه توانست به جذب دانشجو و بالا بردن آمار دانشجویی کمک شایانی کند.


علیرضا مرادی با بیان  خصوصیت بارز کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند افزود: همدلی و تلاش یکی از خصوصیات بارز همکاران ما در این مدت بود که با تکیه بر همین موضوع توانستیم با ایجاد ارتباط بهتر با مقامات اجرایی و دستگاه‌های مختلف شهرستان مشارکت حداکثری سازمان‌های مختلف را برای همکاری بیشتر با دانشگاه به دست آوریم.


به گزارش آنا،‌ در این مراسم رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با اهدای لوح از تلاش‌های علیرضا مرادی قدردانی و حکم  سمنبر میرزایی به‌عنوان سرپرست موقت این واحد دانشگاهی را به وی اهدا کرد.


انتهای پیام/4122/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته