دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1397 - 11:55
رئیس شورای اسلامی شهر زرند:

دانشگاه آزاد اسلامی ایجادکننده فرصت‌های علمی بیشمار در کشور است

رئیس شورای اسلامی شهر زرند گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در طول حیات پرثمر خود توانست فرصت‌های علمی بیشماری ایجاد و تهدیدها را خنثی کند.
کد خبر : 358029
IMG_0027.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زرند، ایرج رحمانی صبح امروز در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام شهدا گفت: بدون شک با ظهور انقلاب اسلامی یک مدل جدید از حکومت مردم بر مردم در دنیا شکل گرفت تا همه آزادیخواهان با تأسی از رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) برای بیرون رفتن از زیر یوغ ستمگران جهان، ندای آزادیخواهی خود را از سر گیرند.


وی افزود: انقلاب دوم در حوزه فرهنگی شکل گرفت تا امروز شاهد موفقیت‌های بی‌شمار علمی و فرهنگی در همه شاخه‌ها و گرایش‌های دانشگاهی باشیم و این میسر نمی‌شد مگر با مجاهدت‌های ایثارگران جبهه دانش و علم تا بتوانیم در دهه چهلم انقلاب اسلامی خود را به‌عنوان یکی از قدرت‌های برتر علمی جهان معرفی کنیم.


رئیس شورای اسلامی شهر زرند اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در طول حیات پرثمر خود توانست فرصت‌های علمی بی‌شماری ایجاد کرده و تهدیدها را خنثی کند تا امروز تکیه‌گاه مطمئنی برای همه دستگاه‌ها برای حل مشکلات و ارائه راهکارهای کاملاً علمی و پژوهش محور برای برون‌رفت از مشکلات دستگاه‌های مختلف باشد.


رحمانی تصریح کرد: شهرداری زرند با توافقات جدید انجام شده با دانشگاه آزاد اسلامی توانست در مدت کوتاهی به توفیقات خوبی دست پیدا کند که همین موضوع می‌تواند زمینه همکاری‌های بیشتر را بین دو دستگاه مردم‌نهاد در شهرستان زرند فراهم آورد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زرند نیز با تبریک ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی در کنار همه برکاتی که برای ملت بزرگ ایران اسلامی و ملت‌های ستمدیده جهان داشت، فرهنگ کار جهادی و استقلال‌طلبی بدون وابستگی به قدرت‌های مستکبر جهان را نهادینه کرد تا عرصه‌های بزرگی چون دفاع مقدس و تحریم‌های ظالمانه را با رهبری خردمندانه ولایت‌فقیه در دو مقطع تاریخی حساس این سرزمین پشت سر بگذاریم.


علیرضا مرادی افزود: صنعتی شدن شهرستان زرند که به برکت انقلاب اسلامی به نمونه‌ای ستودنی در جلوگیری از خام‌فروشی و تولید ملی تبدیل‌ شده، فرصتی بی‌نظیر فراروی همه دلسوزان و خادمان به ملت و ایران اسلامی قرار داده است که بدون تردید دانشگاه آزاد اسلامی نیز با تعامل و همکاری بیشتر می‌تواند در این راه یاری‌رسان دستگاه‌های مختلف در شهرستان زرند باشد.


وی اظهار کرد: شما منتخبان مردم در پارلمان شهری، برای رشد و توسعه بیشتر شهر که اجرای برنامه‌های بی‌شمار توسعه‌محور در شهرستان از این دست هستند، دلسوزترین هستید و مردم شریف زرند نیز جز این از منتخبان خود انتظاری ندارند.


این استاد دانشگاه با مثبت خواندن ارتباط دانشگاه با شهرداری تصریح کرد: اجرای موفق طرح ممیزی توانست زمینه همکاری‌های بیشتر دانشگاه و شهرداری را فراهم آورد تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت نیروی متخصص علمی و جوانان دانشجو در زمینه‌های شهرسازی و حوزه اجتماعی نیز به همکاری مثبت خود ادامه دهیم.


به گزارش آنا،‌ در این نشست سایر اعضای شورا نیز به طرح دیدگاه و نظر خود در زمینه‌های مختلف پرداختند و موانع و مشکلات دانشگاه و شهر را بررسی کردند تا پس از طرح در کمیسیون‌های مختلف شورای شهر برای حل مشکلات اقدام کنند.


انتهای پیام/4121/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته