دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نریمانی:

آماده همکاری رسانه‌ای با آنا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید از ظرفیت این اداره کل برای همکاری رسانه‌ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) خبر داد.
کد خبر : 376754
photo_۲۰۱۹-۰۴-۲۷_۱۲-۳۴-۰۵.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، در چهارمین روز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب، حسن کربلایی مدیرعامل خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) از نمایشگاه بین‌المللی کتاب بازدید کرد و با حضور در غرفه نشر شاهد متعلق به بنیاد شهید و امور ایثارگران از این غرفه نیز دیدار کرد.


رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن استقبال از این بازدید، فعالیت‌های صورت گرفته در نشر شاهد، سایت نوید شاهد و موزه شهدا را توضیح داد و از ظرفیت این اداره کل برای همکاری رسانه‌ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) خبر داد.


حسن کربلایی مدیرعامل خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)نیز در گفتگو با مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید از همکاری‌های بیش از پیش این رسانه با آن اداره کل استقبال کرد. این همکاری رسانه‌ای در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار حائز اهمیت است.


گفتنی است: اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید با توجه به ظرفیت بالای اسناد و اطلاعات شهدای دفاع مقدس، شهدای ترور، شهدای مدافع حرم، شهدای انقلاب اسلامی، منبع بسیار عظیمی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رسانه‌ای شدن سیره شهدا در بین جامعه است.


بدیهی است همکاری بیش از پیش میان خبرگزاری آنا به‌ عنوان یک رسانه فعال و مرکز اسناد بنیاد شهید به‌عنوان مرجع فرهنگ ایثار و شهادت، گام مهمی در جهت ترویج سیره شهدا در اجتماع خواهد بود.


انتهای پیام/4100/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته