دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1398 - 07:37
طاهری در گفتگو با آنا:

دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در کنار مردم آق‌قلا می‌ماند

دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان اعلام کرد که این دانشگاه در کنار مردم آق‌قلا خواهد ماند و آماده هرگونه خدمت‌رسانی و کار جهادی است.
کد خبر : 376624
IMG_20190427_081121_711.jpg

با اعلام مدیریت بحران استان گلستان مبنی بر شکسته‌‌شدن سد کیسه‌ای شمال یلمه خندان در نزدیکی آق‌قلا و احتمال ورود سیلاب به شهر آق‌قلا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در گرگان از آمادگی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به مردم آق‌قلا خبر داد.


حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری گفت: هرچند دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان از ابتدای سیل در کنار مردم بوده و تاکنون نیز حضورش ادامه دارد؛ اما با توجه به بازگشت احتمالی سیل به شهر آق‌قلا دستور لازم  برای اسکان و پذیرایی از سیل‌زدگان صادر شده و در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی در کاهش آلام مردم فعال خواهیم بود.


دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گلستان بیان کرد: در صورت ضرورت آمادگی داریم تا از خانواده دانشگاهیان درگیر در سیل آق‌قلا پذیرایی کرده و نسبت به جمع‌آوری و هدایت کمک‌های دانشگاهیان اقدام کنیم. 


طاهری از آمادگی گروه‌های جهادی دانشگاهیان نیز خبر داد و اظهار کرد: دانشگاهیان بسیجی در قالب گروه‌های جهادی دانشجویی، کارکنان و استادان برای اعزام به مناطق آسیب‌دیده آماده هستند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته