دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1398 - 06:35
عمرانی خبر داد:

توزیع 4 هزار و 200 پرس غذای گرم بین سیل‌زدگان توسط دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل از توزیع 4 هزار و 200 پرس غذای گرم بین سیل‌زدگان توسط دانشگاه آزاد خبر داد.
کد خبر : 376565
photo5915849350800585139.jpg

محمد عمرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در زابل عنوان کرد که با مسدودشدن مسیر سیلاب رودخانه نیاتک و پایین‌آمدن سطح آب معابر روستاهای سیل‌زده، شهرستان هیرمند از وضعیت بحران خارج شده است.



وی با قدردانی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و همکاران واحدهای دانشگاهی این استان برای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به سیل‌زدگان شهرستان هیرمند بیان کرد: واحد زابل به عنوان قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان این کمک‌ها را به دست سیل‌زدگان رساند.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل خاطرنشان کرد: این دانشگاه در طول زمان امدادرسانی و کمک، بالغ بر 4 هزار و 200 پرس غذای گرم، هزاران قرص نان و آب معدنی در اردوگاه‌ها و روستاهای سیل‌زده این منطقه توزیع کرد.


عمرانی یادآور شد: با توجه به پایان وضعیت بحرانی و برگشت مردم روستاهای آسیب‌دیده،  این واحد دانشگاهی کمک‌های غیرنقدی خود را متوقف و در آخرین مرحله از ارسال این کمک‌ها روز گذشته هزار پرس غذای گرم در روستاهای هیرمند توزیع کرد.



انتهای پیام/4062/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته