دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1398 - 11:02
دوستی تأکید کرد:

جذب حداکثری دانشجویان با اجرای برنامه‌های فرهنگی اسلامی

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت نظارت بر تشکل‌های استان لرستان گفت: برای جذب حداکثری دانشجویان باید به اجرای برنامه‌های فرهنگی با محتوای اسلامی پرداخت.
کد خبر : 376012

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خرم‌آباد، صبح امروز نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد برگزار شد.


نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت نظارت بر تشکل‌های سیاسی اسلامی استان لرستان در این نشست گفت: برنامه‌ها باید پرمحتوا، دانشجوپسند و در حیطه اسلام ناب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و دارای پیام فرهنگی در راستای تقویت مطالبه‌گری و گسترش فرهنگ انقلابی‌گری دانشجویان باشد و از هرگونه هزینه‌های اضافی که منتج به نتایج قابل قبول نباشد، اجتناب شود. 


بهروز دوستی اظهار کرد: دانشجو باید از خود ابتکار عمل به خرج داده و برنامه‌هایی که دارای خلاقیت و جذابیت فرهنگی، هنری و علمی باشد، ارائه کند و دبیران و اعضای شورای مرکزی تشکل‌ها  به اهتمام خود برای جذب حداکثری دانشجویان و اجرای برنامه‌های جذاب فرهنگی با محتوای اسلامی و انقلابی بپردازند؛ به‌طوری‌که در پایان هر برنامه تعدادی از دانشجویان به صورت خودجوش داوطلب عضویت در تشکل‌های انقلابی باشند تا زمینه‌ساز اجرای تحولی شگرف در نگاه دانشجویان به کلیت نظام جمهوری اسلامی باشیم.


به گزارش آنا؛ در ادامه این نشست دبیران تشکل‌های دانشجویی برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه داده و اعضای شورای مرکزی تشکل‌ها نیز نظر خود را در مورد چگونگی اجرای برنامه‌ها به‌صورت هماهنگ با سایر تشکل‌ها بیان کردند.


در این نشست، ایجاد جذابیت با فعالیت‌های فرهنگی، هنری و علمی، لزوم خلاقیت و ابتکار در برنامه‌های تشکل‌ها، همگرایی و همدلی اعضای تشکل‌ها با بسیج دانشجویی، تصویب برنامه مسابقه کتابخوانی(کتاب مسئله حجاب شهید مطهری)، مشاعره و ...، راه‌اندازی نشریه و انعکاس فعالیت‌های تشکل‌ها و ایجاد کانال در فضای مجازی تشکل‌های دانشجویی برای انعکاس برنامه‌های اجرا شده تصویب شد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته