دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1398 - 11:09
خزاعی عنوان کرد:

درخشش دانش‌آموزان سمای کرمان در جشنواره بین‌المللی سینا

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان از کسب دو مقام برگزیده کشوری در جشنواره بین‌المللی پروژه‌های دانش‌آموزی سینا خبر داد.
کد خبر : 375713
WhatsApp Image 2019-04-18 at 1.12.28 PM.jpeg

مجید خزاعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمان از درخشش دانش‌آموزان سمای کرمان در جشنواره بین المللی سینا خبر داد و  اظهار کرد: در بخش سخنرانی علمی،  مبینا صالحی‌نیا دانش‌آموز پایه نهم رتبه نخست را از آن خود کرد. حدیث افضلی، فاطمه عبداللهی، نگار کازرونی، الهام کاظمی و ام‌البنین کاظمی نیز از مقطع دبیرستان مقام دوم بخش آزمایشگاه را به خود اختصاص دادند.


وی اضافه کرد: جشنواره بین‌المللی پروژه‌های دانش‌آموزی سینا با حضور بیش از 5 هزار دانش‌آموز از سراسر کشور در بیش از 130 گرایش برگزار شد که از سمای کرمان، دبستان پسرانه با سه گروه، دبیرستان دخترانه با پنج گروه و دبیرستان  پسرانه با دو گروه در این جشنواره حضور داشتند. 


دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای استان کرمان افزود: این جشنواره با همکاری وزارت آموزش و پرورش و واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در محورهای غرفه‌های نمایشگاهی، سمینارهای علمی، مسابقات دانش‌آموزی، تولید محتوای دیجیتال و سخنرانی علمی برگزار شد.


به گزارش آنا، پیش از این نیز مبینا صالحی‌نیا، مقام برگزیده کشوری بخش دانش‌آموزی جشنواره نانو دانشگاه آزاد اسلامی را کسب کرده بود.



انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته