دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1398 - 18:18
علیزاده:

ایران برای مقابله با هر سناریویی از سوی دشمنان آمادگی کامل دارد

مسئول تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: نظام اسلامی ایران در برابر دشمنان، برای هر سناریویی آمادگی کامل دارد.
کد خبر : 375573
image_2019_4_22-16_33_11_346_SeH.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لاهیجان، عمران علیزاده ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی حلقه صالحان با محور شاخص‌های منحصربه‌فرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به مناسبت سالروز تأسیس این شجره مقدس انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان اظهار کرد: نظام اسلامی ایران برای هر برنامه و سناریوی از سوی دشمنان، آمادگی کامل دارد.


وی با بیان اهمیت سپاه پاسداران در رشد و اصالت انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا به‌طور مستقیم به دنبال تغییر ساختار در ایران است و ملت ما با اتحاد و همبستگی باید مانع به انجام رسیدن برنامه‌های این کشور سلطه‌گر شوند.


مسئول تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: دلیل تمرکز آمریکا برای تحریم سپاه پاسداران این بوده که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر تسلط بر مسئله نظامی بر مسائل مهم و تأثیرگذار دیگر نیز اشرافیت داشته و همین مسئله باعث ترس و هراس کشورهای غربی به سردمداری آمریکا از سپاه پاسداران است.


علیزاده افزود: وجود منابع انرژی در منطقه غرب آسیا باعث شده که قدرت‌های جهانی همیشه علاقه به حضور در این منطقه را داشته باشد تا بتوانند از منابع و ذخایر عظیم سوءاستفاده کنند.


وی با بیان فعالیت‌های اخیر سپاه پاسداران به‌ویژه در زمینه کمک به هموطنان سیل‌زده تصریح کرد: سپاه پاسداران بازوی مستحکم، محکم و کارآمدی برای ایران اسلامی است و ما مردم باید پشت این موهبت کشور بمانیم و حمایت کافی را از آن داشته باشیم.


مسئول تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با عنایت به اهمیت جوانان در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام اسلامی اظهار کرد: جوانان آینده‌سازان این مرزوبوم هستند و کشور ما با همبستگی و اتحاد و ایمان به خدا روزبه‌روز قطعاً پیشرفت خواهد کرد و با همدلی، این تحریم‌های ظالمانه به حول قوه الهی هیچ اثری در پیشرفت ما به‌طور یقین نخواهد گذاشت.


انتهای پیام/4122/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته