دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1398 - 16:59
مدیرکل ارشاد البرز:

فرهنگ غنی ایرانی اسلامی موجب منزوی‌شدن غرب می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: استفاده از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی موجب می‌شود تا تحت سیطره فرهنگ غربی و دیگر کشورها قرار نگیریم.
کد خبر : 375528
742603_orig.jpg

به گزارش گروه استان های خبرگزاری آنا از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ناصر مقدم  ظهر امروز در همایش نقش خانواده در گسترش سبک زندگی ایرانی - اسلامی که در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد، اظهار کرد: سبک زندگی ایرانی - اسلامی موجب می‌شود تا در کنار یکدیگر زندگی سالمی داشته باشیم.


وی افزود: نمی‌توان گفت که دیگر فرهنگ‌ها، دچار مشکل هستند؛ اما نباید فرهنگ خودمان را از دست داده و به‌صورت کامل در اختیار فرهنگ‌های بیگانه قرار بگیریم. استفاده از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی موجب می‌شود تا تحت سیطره فرهنگ غربی و دیگر کشورها قرار نگیریم.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: صداقت، درستی، امانتداری، مسائل دینی و اینکه در زندگی باید رضایت خداوند را در نظر داشته باشیم از جمله مواردی است که باید به سمت آنها حرکت کنیم.


مقدم با بیان اینکه مبنی و ریشه در ایران و اسلام به خانواده برمی‌گردد، اظهار کرد: در ایران و اسلام همواره بر نقش خانواده تأکید شده و در هر دو، خانواده دارای ارزش بالایی بوده است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: امروز آمیختگی دو فرهنگ ایرانی و اسلامی را در زندگی شاهد هستیم و باید جهت‌گیری‌ها به سمتی باشد تا این دو فرهنگ هر چه بیشتر در زندگی جاری شوند.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: سبک زندگی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته