دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1398 - 12:56
عبداللهی:

جهاد کشاورزی تسهیلات کشاورزی را افزایش دهد

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است تا جهاد کشاورزی در اعطای تسهیلات و وام‌های کم‌بهره به کشاورزان و باغ‌داران اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.
کد خبر : 375383
201708103860976675.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، بیت‌الله عبداللهی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: لازم است تا دولت و جهاد کشاورزی در اعطای تسهیلات و وام‌های کم‌بهره به کشاورزان و باغ‌داران اهتمام ویژه‌ای داشته باشد تا شاهد رونق و گسترش کشاورزی باشیم.


وی همچنین در تذکری به نمکی وزیر بهداشت عنوان کرد: آقای قاضی‌زاده وزیر سابق بهداشت، دو سال است که قول داده بیمارستان اهر که MRI آن دچار اشکال است بازسازی شود که این اتفاق نیفتاده و بیمارستان جدیدالتأسیس هریس نیز به‌دلیل نبود امکانات عملاً خاصیت بیمارستانی‌اش را از دست داده است.


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت اهر و همچنین اهمیت راه‌اندازی مراکز آموزش عالی در آن لازم است تا سریعاً نسبت به راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در اهر اقدام شود.


وی یکی دیگر از مشکلات حوزه انتخابی خود را مبحث آب عنوان و خطاب به وزیر نیرو اعلام کرد: لازم است تا چهار سد منطقه از جمله سد ایثار اهر به زودی احداث و راه‌اندازی شود، چراکه سیلاب‌های اخیر ثابت کرد بحث سدسازی در کشورمان موضوعی مهم است و باید دنبال شود.


عبداللهی همچنین خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز یادآور شد: مشکلات صنعتی منطقه زیاد بوده و باید مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.


انتهای پیام/4123/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته