دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1398 - 11:40
داودی تأکید کرد:

برخورد با متجاوزان به منابع آب برای حفظ حقوق حقابه کشاورزان

سرپرست امور منابع آب ورامین از برخورد قاطع و قانونی با بهره‌برداران غیرمجاز از منابع آب برای حفظ حقوق حقابه کشاورزان و محیط زیست خبر داد.
کد خبر : 375359
oDH6SdnibJ3Q.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شرکت آب منطقه‌ای تهران، محمد داودی اظهار کرد: با توجه به لزوم صیانت از منابع آبی و حفظ حقوق حقابه کشاورزان و محیط زیست با بهره‌برداران غیرمجاز از منابع آب برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد.


وی گفت: با توجه به مشکلات و مسائل پیش‌آمده درباره بهره‌برداری از منابع آب‌های سطحی رودخانه جاجرود (شور و شیرین) در اراضی جنوب دشت ورامین، جلسه‌ای با حضور فرماندار ورامین، مدیران و کارشناسان شرکت آب منطقه‌ای تهران و رؤسای ادارات جهاد کشاورزی و محیط زیست شهرستان ورامین در محل فرمانداری برگزار شد.


سرپرست امور منابع آب ورامین افزود: در این جلسه درباره توافقات پیشین مبنی بر رعایت حقابه کشاورزان شهرستان‌های ورامین و ری و حقابه زیست محیطی تالاب بندعلی‌خان با نسبت مشخص بحث و گفتگو شد.


داودی تصریح کرد: در راستای بهره برداری نظام‌مند آب از رودخانه جاجرود مقرر شد متقاضیان با ارائه اسناد و مستندات لازم ازجمله مدارک دال بر حقابه‌بری به امور منابع آب جنوب‌شرق مراجعه کنند تا درباره بررسی و کارشناسی موضوع اقدامات لازم انجام شود.


وی خاطرنشان کرد: این امور حسب وظایف ذاتی تصریح‌شده در قانون با هرگونه تخلف در حوزه آب‌های سطحی و زیرزمینی ازجمله بهره‌برداری غیر مجاز از منابع آب برخورد قانونی می‌کند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته