دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معتمدی مطرح کرد:

همکاری دانشگاه‌های امیرکبیر و حمل‌و‌نقل سن‌پترزبورگ

رئیس دانشگاه امیرکبیر گفت: هیئتی از دانشگاه حمل‌و‌نقل سن‌پترزبورگ روسیه در راستای توسعه همکاری‌های مشترک از دانشگاه صنعتی امیرکبیر بازدید کرد.
کد خبر : 375279

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر درباره بازدید هیئتی از دانشگاه حمل‌و‌نقل سن‌پترزبورگ از این دانشگاه گفت: این هیئت دانشگاهی از نقاط مختلف دانشگاه از جمله برج فناوری و دانشکده مهندسی عمران بازدید کردند.


وی افزود: هدف از این بازدید توسعه ارتباط و همکاری مشترک میان دو دانشگاه بود.


رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تأکید کرد: دانشگاه حمل‌و‌نقل سن‌پترزبورگ از دانشگاه‌های قدیمی و معتبر کشور روسیه به شمار می‌رود، قرار است در آینده با این دانشگاه همکاری‌های مشترکی داشته باشیم.


معتمدی اظهار کرد: این دانشگاه در زمینه تحقیقات و فناوری کاربردی از جمله موضوعات ریلی، جاده‌ای و پل‌ها فعالیت دارد.


وی افزود: باتوجه به اینکه دانشگاه حمل‌و‌نقل سن‌پترزبورگ یک دانشگاه تخصصی است بنابراین قرار است در آینده دانشگاه صنعتی امیرکبیر با این دانشگاه تفاهم‌نامه‌ای منعقد کند.


رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این دو دانشگاه همکاری‌های خود در سطح آموزش، پژوهش و فناوری را توسعه خواهند داد.


وی افزود:  دانشگاه صنعتی امیرکبیر با این دانشگاه‌ها  در حوزه صنعتی، ایجاد مرکز مشترک، در حوزه پژوهشی، ایجاد کارگاه‌های همتایابی، پروژه‌های مشترک و آزمایشگاه‌های مجازی، در زمینه آموزش استاد راهنمای مشترک، فرصت مطالعاتی، تبادل دانشجو، مدرسه تابستانی همکاری خواهند داشت.


انتهای پیام/4040/ 4007/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته