دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1398 - 18:52
صابونچی:

شرکت در دوره‌های هلال احمر برای دانش‌آموزان بسیار مفید است

رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: شرکت در دوره‌های هلال احمر برای دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان بسیار مفید است.
کد خبر : 375123
76.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی پروژه‌های دانش‌آموزی سینا، عصر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد. جشنواره دانش‌آموزی سینا از پنج‌شنبه ۲۹ فروردین‌ماه در کتابخانه مرکزی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دانش‌آموزان سراسر کشور آغاز شده بود.


شهاب‌الدین صابونچی در این مراسم اظهار کرد: جمعیتی دو برابر ظرفیت سالن در اینجا جمع شده که نشان از استقبال خوب از جشنواره دانش‌آموزی سینا دارد.


وی افزود: هلال احمر به‌عنوان یک خدمت‌کننده، در این جشنواره مشارکت کرده است. در روزهای اخیر شاید بیش از هر زمانی نام هلال احمر را در رسانه‌ها شنیده‌اید و امیدوارم که بتوانیم بچه‌ها را از سنین پایین با هلال احمر آشنا کنیم.


رئیس سازمان جوانان هلال احمر تصریح کرد: شرکت در دوره‌های هلال احمر برای دانش‌آموزان و همچنین خانواده‌های آنان بسیار مفید خواهد بود.


صابونچی در پایان خاطرنشان کرد: دو هفته دیگر رویداد بزرگی خواهیم داشت و دعوت می‌کنم هر فردی که پیشنهادی برای هلال احمر دارد، حتماً ما را در جریان قرار دهد و کمک‌مان کند.


انتهای پیام/4122/4118/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته