دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1398 - 17:35
حجت‌الاسلام حیدری:

اقتدار و امنیت امروز کشور مدیون رشادت جوانان ایران اسلامی است

امام جمعه موقت قائم‌شهر گفت: ایستادگی، اقتدار و عزت ایران اسلامی مدیون رشادت جوانان است.
کد خبر : 375096
IMG_20190420_170121_227.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قائم‌شهر، حجت‌الاسلام والمسلمین رجب حیدری صبح امروز در کمپین حمایت دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با همت معاونت فرهنگی دانشجویی و همراهی کانون دانشجویی هلال احمر، بسیج دانشجویی و حضور دانشجویان، استادان و کارکنان در دانشکده علوم انسانی این واحد دانشگاهی برگزار شد، حضور یافت.


وی در این گردهمایی گفت: از 1400 سال پیش تا امروز جوانان زیادی به‌ دنیا آمدند و رفتند که نه نام و نه یادی از آنها به‌جا ماند؛ اما جوانانی آمدند که با نگاه آسمانی و علمی خود در راه دین همه چیزشان را تقدیم کردند و نام و یادشان قرن‌هاست که بر سر زبان‌هاست که یکی از آنها حضرت علی اکبر(ع) است.


حیدری با بیان خصوصیات رفتاری و کرداری حضرت علی اکبر(ع) اظهار کرد: همه جوانان دختر و پسر که از ساحت دانشگاه وارد جامعه می‌شوند باید با تفکر جهادی و مبارزاتی در عرصه علم وارد جامعه شوند؛ مانند دکتر چمران که وقتی آمریکا امکانات مادی و رفاهی را در اختیارش قرار داد، وی با توجه به تربیت و تفکر خود همه را برای مبارزه با دشمن جمع کرد.


امام جمعه موقت قائم‌شهر، رشادت‌های جوانان دهه 60 برای دفاع از امنیت کشور را نشئت‌گرفته از تفکر حضرت علی‌اکبر(ع) دانست و خاطرنشان کرد: اگر ایران اسلامی هم‌اکنون در آرامش کامل امنیتی قرار دارد، برگرفته از جانفشانی‌های جوانان آن دهه است.


حیدری خطاب به جوانان بیان کرد: در عرصه علم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، تولید علم، مجاهدت و مقاومت همچون شهیدان طهرانی‌مقدم، شهریاری، چمران و ... عمل کنید.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته