دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1398 - 09:46
استادان دانشگاه:

همه مقاومان ضداستعماری و ضدصهیونیستی سپاهی هستند

دفتر هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه آزاد مازندران اعلام کرد که آمریکا بداند همه ایران و همه مقاومان ضداستعماری و ضدصهیونیستی بلاد اسلامی و جهان، سپاهی هستند.
کد خبر : 374891
1.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساری، دفتر هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در بیانیه‌ای نسبت به اقدام ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درباره تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.


در بخشی از این بیانیه آمده است: ما استادان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران رفتار ماجراجویانه کاخ سفید که ادامه همان مسیر غیرقانونی دولت ترامپ در خروج یکجانبه از برجام به‌عنوان یک معاهده مورد تأیید جامعه جهانی و برقراری تحریم‌های گسترده علیه کشور است را محکوم می‌‌کنیم.


در این بیانیه تأکید شده است: تردیدی وجود ندارد که این اقدام آمریکا موجب افزایش محبوبیت سپاه پاسداران نه تنها در میان امت اسلام بلکه در سطح منطقه و جهان خواهد شد و این نیرو را در استقامت بر مقاومت در راستای اعتلای اسلام و انقلاب و ایران مصمم‌تر ساخته و « برافراشتنِ پرچم لا اله الا الله و محمد رسول‌الله بر کاخ‌های ستم قدرت‌های شیطانی جهان» که هدف بلند انقلاب اسلامی است و در کلام نورانی امام خمینی(ره) تجلی یافته است را نزدیک‌تر خواهد ساخت. آمریکا باید بداند که سپاه یک نیروی محدود نیست، همه ایران و همه مقاومان  ضداستعماری و ضدصهیونیستی بلاد اسلامی و جهان، سپاهی هستند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته