دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1398 - 09:42
قاضی در گفتگو با آنا:

نیروهای مسلح در سخت‌ترین شرایط کنار مردم هستند

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا گفت: حضور سپاه و ارتش در مناطق سیل‌زده نشان داد که نیروهای مسلح در سخت‌ترین شرایط کنار مردم هستند.
کد خبر : 374887
AQ6Y0120.jpg

حجت‌الاسلام سیداحمد قاضی در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره اتحاد نیروهای مسلح در امر امدادرسانی به هم‌وطنانمان، اظهار کرد: نیروهای مسلح کشورمان دارای ویژگی‌هایی است که آن‌ها را از نیروهای مسلح سایر کشورها متمایز ساخته، که آن برخورداری از روحیه برادری و انسجام پایان‌ناپذیر در تمامی نیروهای مسلح کشورمان است. این اتحاد و انسجام را به وضوح در جریان سیل اخیر مشاهده کردیم که چگونه برادرانه و یکپارچه به مردم کمک می‌رساندند؛ صحنه‌ای که در جهان کم نظیر بود.


وی با اشاره به اقدام اخیر ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: ترامپ در اقدامی احمقانه سپاه پاسداران را گروه تروریستی نامید و این نشان از عمق کینه و نفرت آن‌ها نسبت به برادران ما در سپاه دارد؛ اما دشمن غدار بداند که خانواده بزرگ ارتش از برادران پاسدار خود حمایت خواهند کرد و به کوری چشم دشمنان وحدت ناگسستنی میان نیروهای مسلح ادامه می‌یابد و نظامیان کشور همچون ید واحده برابر تهدیدات بیرونی تا پای جان خواهند ایستاد.


رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بی‌نظیر خواندن رژه نیروهای مسلح در روز ارتش، گفت: رژه نیروهای چهارگانه ارتش انقلابی کشور در روزی که حضرت امام خمینی (ره) آن را مختص جان‌برکفان ارتشی نامیدند نشان از اوج آمادگی دفاعی کشور دارد و تجهیزاتی که در این رژه به نمایش گذاشته شدند، نمایش قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور را اثبات کرد.


قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در رژه امسال اقدامی نبوغ‌آمیز را شاهد بودیم که آن را از رژه سال‌های گذشته متمایز ساخت و آن انجام رژه خدمت‌رسانی در مناطق سیل‌زده بود که به دستور فرمانده کل ارتش صورت گرفت و از این طریق به مردم اطمینان دادیم که نیروهای مسلح در سخت‌ترین شرایط کنار مردم و با مردم هستند.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته