دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1398 - 02:18

برگزاری کنفرانس آموزش، تحصیل و یادگیری در پراگ

ششمین کنفرانس بین‌المللی آموزش، تحصیل و یادگیری سوم و چهارم ژوئن در جمهوری چک برگزار می‌شود.
کد خبر : 374730
ma-education-hero-1160.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مرکز تحقیقاتی اوراسیا ششمین دوره از کنفرانس بین‌المللی آموزش، تحصیل و یادگیری را سوم و چهارم ژوئن در دانشگاه تکنولوژی چک در شهر پراگ برگزار می‌کند. این کنفرانس فرصتی عالی برای گسترش شبکه ارتباطات و آشنایی با محققان از کشورهای مختلف است.


دانشمندان و محققان دانشگاهی می‌توانند نتایج آخرین تحقیقات و مطالعات خود در حوزه‌های آموزش، تحصیل و یادگیری را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و راهی برای مقابله با چالش‌های این حوزه‌ها پیدا کنند.


ماریون هافگارتنر نویسنده اتریشی و هیروشی هاسگاوا از دانشگاه کرتین استرالیا از سخنرانان اصلی این رویداد بین‌المللی هستند. هنر و علوم انسانی، آموزش کسب‌وکار، چالش‌های جدید در آموزش، برنامه تحصیلی، آموزش از راه دور، آموزش آنلاین، روانشناسی آموزش، آموزش بزرگسالان، مهندسی آموزشی، آموزش سلامت، آموزش عالی و آموزش بین‌المللی از موضوعاتی هستند که در کنفرانس بین‌المللی آموزش، تحصیل و یادگیری بررسی می‌شوند.


آخرین فرصت برای ارائه مقالات و تحقیقات به کنفرانس آموزش، تحصیل و یادگیری 15 مِی است؛ موارد منتخب در این کنفرانس در مجلات معتبر دنیا منتشر می‌شوند.


انتهای پیام/4021/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته