دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1398 - 00:50

جنگ فالوورها و توانایی داخلی

پس از وارد کردن سپاه در لیست تروریستی آمریکا، ترامپ با فشار برای بستن صفحات اینستاگرامی سرداران سپاه می‌خواهد جنگی غیرواقعی راه بیندازد.
کد خبر : 374428
57740427.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، شاید برای نخستین‌بار که برگ حرف‌های پوچ ترامپ برای جهانیان رو شد، آن حمله عجیب و غریب آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانش به سوریه باشد، جایی از تاریخ معاصر که همه دریافتند این آمریکا هیچ چیز نیست.


اما وارد کردن سپاه پاسداران در لیست تروریستی آمریکا هم سر و صداهای زیادی به پا کرد و بعد از این موضوع بود که بسیاری از کارشناسان ابعاد این تصمیم ترامپ را بررسی و بازخوانی می‌کردند تا اینکه یک روز بعد از تروریست نامیدن سپاه، دست ترامپ باز هم رو شد.


اعلام بسته شدن صفحات اینستاگرامی فرماندهان سپاه آغازی بود بر یک فرایند مضحک از سوی ترامپ تا اینکه هر روز با اعلام بسته شدن صفحه یکی دیگر از مسؤلان ادامه یابد و تا امروز پای رئیس قوه قضائیه و برخی مراجع را هم وسط کشیده است.


بی‌تردید نفوذ رسانه در زندگی امروز بر کسی پوشیده نیست و شبکه‌های اجتماعی از هر نوعش توانسته‌اند مخاطب هدف خود را در این آشفته‌بازار رسانه‌ای صید کنند، ولی در چنین مواقعی است که با حسرت به هزینه‌هایی که برای پیام‌رسان‌های داخلی شد، می‌نگریم و افسوس از نداشتن یک شبکه اجتماعی مطلوب به دغدغه‌ای همیشگی تبدیل می‌شود.


سردار سلیمانی، سردار عزیز جعفری، سرلشکر باقری، سردار موسی کمالی، محمدباقر قالیباف و عزت‌الله ضرغامی تنها تعدادی از افرادی هستند که صفحه اینستاگرامی‌شان مسدود شده است و فالوورهایشان از دست رفت.


شاید بسیاری منتظر تنش‌های بالاتری نسبت به این موضوع داشتند و سطح ترامپ را از این اقدام حداقل بالاتر می‌دانستند اما امروز مشخص شد که آمریکا کیست و در کجا ایستاده، پس نباید هیچ‌گاه دشمن را در عین اینکه ساده نبینیم، بیش از میزان قدرت واقعی‌اش بشناسیم.


انتهای پیام/4123/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته