رضایت 95 درصدی مسافران نوروزی از اسکان در دانشگاه آزاد اصفهان
سیدهادی نیکزادالحسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در خوراسگان اظهار کرد: در راستای اجرای بخشنامه ستاد اسکان نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان بهمنظور تأمین آسایش، آرامش و فراهم ساختن روزهایی خاطرهانگیز در دیار باشکوه نصف جهان برای میهمانان نوروزی، با تشکیل ستاد اسکان و برگزاری جلسههای متعدد و برنامهریزی منسجم از ۲5 اسفند سال گذشته تا ۱7 فروردین سال جاری، میزبان خانواده بزرگ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بود.
وی افزود: سازوکار ستاد اسکان نوروزی به نحوی برنامهریزی شده بود که همه درخواستهای ارسالی از طریق سامانه ساجد به این ستاد در اسرع وقت مرتبسازی و نحوه و مکان استقرار میهمانان قبل از حضور در اصفهان از طریق پیام کوتاه به آنها اطلاع داده میشد و حتی تغییرات و جابهجایی احتمالی از قبل پیشبینی تا خدماترسانی به متقاضیان به بهترین نحو صورت پذیرد.
رئیس ستاد اسکان نوروزی واحد اصفهان با بیان ویژگیها و قدمت شهر اصفهان خاطرنشان کرد: همهساله در تعطیلات نوروز، حجم سفرهای برونشهری در کشور با افزایش قابل توجهی مواجه میشود و شهر تاریخی اصفهان بهواسطه جاذبههای متعدد گردشگری، موقعیت جغرافیایی، صنایعدستی، آثار باستانی و آبوهوای معتدل، همواره انتخاب نخست مسافران نوروزی بوده و به تبع آن، تقاضای اسکان و تسهیلات اقامتی در این ایام افزایش مییابد و تلاش ما همواره بر این بوده تا با برنامهریزی، استفاده از تجارب موفق سالهای گذشته و تأمین بهترین امکانات، میزبانی شایسته باشیم.
نیکزادالحسینی گفت: با بررسی نظر و پیشنهاد میهمانان در نوروز گذشته و پس از تشکیل نخستین جلسه ستاد اسکان صفحه اختصاصی میهمانان نوروزی با کارکردهای جدید مجدداً در فضای مجازی راهاندازی و تلاش شد تا با معرفی تاریخ و سوابق خوراسگان و نیز شهر اصفهان، جاذبههای گردشگری، غذاها و شیرینیجات سنتی، مسیرهای دسترسی، اطلاعرسانی آبوهوا و شرایط جادههای کشور و معرفی امکانات و تجهیزات این دانشگاه، راهنمای شایستهای برای مسافران در طول سفر باشیم.
وی افزود: بهمنظور ارتباط و تعامل هر چه بیشتر با میهمانان نوروزی، تلاش کردیم تا علاوه بر اعلام تلفن اختصاصی ستاد اسکان و ارتباط مستمر با میهمانان، از طریق پرسشنامه محرمانه در 16 بند نظر میهمانان را درباره کیفیت اسکان در این واحد دانشگاهی جویا شده که رضایت 95 درصدی آنان نشان از موفقیت این واحد دانشگاهی در جلب رضایت میهمانان داشته است.
مدیرکل امور اداری واحد اصفهان (خوراسگان) تصریح کرد: امسال در مقایسه با سالهای گذشته با افزایش بیسابقه میهمانان در اسکان نوروزی مواجه بودیم و از طرفی با توجه به وقوع سیل در برخی از شهرهای کشور اسکان مسافران آن شهرها را با توجه به شرایط جوی تمدید کردیم که البته با تمهیدات اندیشیده شده، به بهترین شکل ممکن وظیفه خدمترسانی انجام شد و نظرات مکتوب میهمانان مؤید این مطلب است.
نیکزادالحسینی، تجهیز، بهروزرسانی و زیباسازی ۱۰۰ اتاق در مهمانسرا و خوابگاه، فعال بودن سه مجموعه غذایی در دانشگاه در ایام نوروز، ارائه نقشه جامع گردشگری اصفهان و توزیع بنهای تخفیف اماکن تاریخی، رفاهی و تفریحی اصفهان را بخشی از خدمات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در راستای آسایش میهمانان برشمرد و این خدمات را کمترین خدمتی دانست که میتوان به قشر فرهیخته و خانواده بزرگ دانشگاه تقدیم کرد.
انتهای پیام/4122/4121/
انتهای پیام/