دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1394 - 14:57

جشن فارغ التخصیلی دانشجویان گروه زیست شناسی در واحد ورامین- پیشوا

جشن فارغ التخصیلی دانشجویان گروه زیست شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا با حضور پر شور دانشجویان برگزار شد.
کد خبر : 37414

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست واحد ورامین - پیشوا در شروع این جشن با تبریک به فارغ التحصیلان این دانشگاه گفت: جشن فارغ التحصیلی پایان کار نیست و این مرحله، آغازی برای آغازهای دیگر است و آرزو می‌کنیم که پذیرای شما در مقاطع بالاتر در این واحد دانشگاهی باشیم و معتقدم که تک تک شما عزیزان با باور داشتن خودتان می‌توانید گام‌های مهمی در عرصه‌های علمی و صنعتی برداشته و تاثیرگزاری مثبتی در راه پیشرفت و آبادانی جامعه و حل مشکلات مملکت خود داشته باشید.


دکتر حسینعلی شیبانی افزود: خرسندیم که در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان خدمت می‌کنیم و امروز فارغ التحصیلان این دانشگاه باید به سبب امتیازات ویژه و منحصر به فرد موجود در دانشگاه به خود بالیده و احساس غرور کنند.


سرپرست واحد ورامین - پیشوا در مورد برخی خصوصیات برجسته این واحد دانشگاهی ادامه داد: در حوزه پژوهشی در واحد ورامین – پیشوا توانسته‌ایم 125 مقاله در ISIبه ثبت برسانیم. در بخش داخلی هم اعضای هیات علمی و دانشجویان ما توانسته‌اند 330 مقاله را به چاپ برسانند. همچنین افتخارآفرینی دانشجویان واحد در زمینه نانو در سطح تمامی دانشگاه‌های کشور برای دو سال متوالی از جمله این خصوصیات برجسته به شمار می‌آید.


وی با توجه به لزوم ارتباط دانشگاه‌ها با مراکز مختلف کشور، گفت: باید ارتباط بین دانشگاه و مراکز اجرایی مختلف در کشور وجود داشته باشد تا بتوانیم شاهد اثربخشی سازنده در جامعه باشیم. ما در این بخش تفاهم‌نامه‌هایی همکاری با ادارات مختلف و مراکز فرهنگی به امضا رسانده‌ایم که امیدواریم شاهد اثرگذاری آن در آینده‌ای نزدیک باشیم.


شیبانی با تجلیل از زحمات استادان دلسوز افزود: لازم است از استادانی که برای رسیدن دانشجویان به این مرحله از زندگی، خالصانه تلاش کرده‌اند و اکنون تعدادی از این عزیزان در سالن، نظاره گر حاصل تلاش خود هستند، قدردانی و تشکر کنم.


اجرای برنامه‌های متنوع، اهداء لوح به استادان گروه زیست‌شناسی و اهداء لوح فارغ‌التحصیلی به دانشجویان از دیگر برنامه‌های این جشن بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته