دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1398 - 15:04
باقری تأکید کرد:

رویکرد علمی دانشگاه آزاد اسلامی در حل مسائل شهرستان دولت‌آباد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد گفت: این واحد دانشگاهی در حل مسائل شهرستان دولت‌آباد از جمله اقتصادی رویکرد علمی دارد.
کد خبر : 374103
1554703053835.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دولت‌آباد، محمد باقری صبح امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان برخوار اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با سعی و تلاش همکاران، دانشگاه آزاد اسلامی دولت‌آباد را به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی تبدیل کنیم و سال 98 نخستین مرکز رشد و فناوری و مرکز تحقیقات آجر استان اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد افتتاح شود.


وی با بیان تلاش‌های صورت گرفته مستمر در ارتباط بین صنعت و دانشگاه و ارتباط با مراکز صنعتی دولت‌آباد افزود: تلاش می‌کنیم با کمک مسئولان و با توجه به ظرفیت‌های این شهرستان نمایشگاه دائمی ارتباط با صنعت ایجاد کنیم و با نگاه مطلوب مسئولان به دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد، رویکرد علمی در حل مسائل داشته باشیم.  


حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدحسین محمود‌آبادی امام‌‌جمعه برخوار نیز با اشاره به وقوع سیل در کشور بیان کرد: بسیاری از هم‌وطنان به‌واسطه این سیل دچار مشکل و گرفتاری شده‌اند؛ اما این گرفتاری‌ها ختم به خیر خواهد شد و رونق تولید شکل می‌گیرد و مطمئناً با برکات و الطاف خداوند در سال پیش‌رو، وضعیت اقتصادی در کشور بهتر خواهد شد.


به گزارش آنا؛ امام‌جمعه برخوار این دیدار بر ضرورت تسهیل ایجاد فضای مناسب برای ارتباط صنعت این شهرستان با دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد توسط دفتر امام‌جمعه تأکید کرد.


انتهای پیام/4078/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته