دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 دی 1397 - 18:23
امام‌جمعه شهرستان برخوار:

دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر درست حرکت می‌کند

امام‌جمعه شهرستان برخوار گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر حرکتی درست و رو به‌ پیشرفت است.
کد خبر : 349056
IMG_4924.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دولت‌آباد، حجت‌الاسلام‌ سیدحسین محمودآبادی در دیدار اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد گفت: مسائل فرهنگی و اخلاقی خوبی در دانشگاه در حال انجام است امیدواریم این روند با جدیت بیشتری دنبال شود.


محمودآبادی با اشاره به گسترش برخی بدعت‌های خطرناک مانند جشن طلاق افزود: متأسفانه این بدعت‌ها در قشر تحصیل‌کرده بیشتر است و این نشان می‌دهد در زمینهٔ سبک زندگی اسلامی و مسائل اخلاقی نیاز به فعالیت‌های بیشتری در سطح جامعه و به‌ویژه در دانشگاه‌ها هستیم.


وی با اشاره به حضور هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد در بین دانشجویان در روزهای چهارشنبه در «برنامه به‌وقت دانشجو» ادامه داد: این‌که به‌صورت جمعی در بین دانشجویان حاضرشده و به حل مشکلات آنها می‌پردازید جای تشکر دارد،قطعاً استمرار این برنامه‌ها به ایجاد آرامش و ثبات در محیط دانشگاه کمک  خواهد کرد.


امام‌جمعه شهرستان برخوار با بیان فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار‌کرد: قدرت ایران اسلامی در تمامی زمینه‌ها به‌خوبی برای نسل جوان تبیین نشده، اگر این دستاوردها، پیشرفت‌ها و زیرساخت‌هایی که در طول این 40 سال ایجادشده به‌درستی برای جوانان به‌ویژه دانشجویان تبیین شود قطعاً جوان ایرانی به‌نظام اسلامی افتخار خواهد کرد.


محمودآبادی بابیان ظرفیت‌ها و توانایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در تعامل با ادارات و ارگان‌های شهرستان در جهت رفع معضلات شهرستان افزود: دفتر امام‌جمعه آمادگی دارد پل ارتباطی بین دانشگاه و نهادها وادارات شهرستان جهت استفاده از این ظرفیت‌ها را ایجاد کند تا شهرستان از فرصت دانشگاه آزاد اسلامی منتفع شود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد نیز در این دیدار صمیمانه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های دانشگاه در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی گفت: دولت‌آباد از لحاظ رشته‌ها و فعالیت‌ها زیرساخت‌های بسیار خوب و قابل‌ توجهی در زمینه‌های مختلف دارد، در تلاش هستیم تا پایان‌نامه‌های دانشجویی را به سمت و سویی سوق دهیم که در حل مشکلات و معضلات جامعه و خصوصاً شهرستان کاربردی شوند.


محمدباقری با بیان تعامل سازنده دانشگاه با روحانیت ادامه داد: ارتباط مستمر با روحانیت و استفاده از دیدگاه‌ها و نظرات فرهنگی آنها در دستور کار فعالیت‌های دانشگاه قرارداد.


وی بابیان اقدامات پژوهشی واحد دولت‌آباد افزود: به لطف خدا درصدد هستیم تا سال آینده مرکز رشد اقماری دانشگاه آزاد اسلامی دولت‌آباد به بهره‌برداری برسد.


باقری با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در حل مشکلات شهرستان ادامه داد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب باید از قوه عاقله دانشگاه در سطح جامعه استفاده شود. 


انتهای پیام/4117


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب