دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1398 - 14:18
استاندار مرکزی خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی احداث نخستین واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده

استاندار مرکزی گفت: عملیات اجرایی احداث نخستین واحد مسکونی در شهرستان چگنی استان لرستان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی آغاز شد.
کد خبر : 374062

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری مرکزی، سیدعلی آقازاده با ابراز همدردی با هموطنان در استان‌های سیل‌زده کشور به‌ویژه استان لرستان اظهار کرد: عزم و اراده همه مردم و مسئولان مرکزی از جمله نماینده ولی‌فقیه در استان، نهادها، انجمن‌ها و اصناف بر تأمین نیازهای فوری و کمک به سیل‌زدگان لرستان است.


وی افزود: با وجود اینکه استان مرکزی نیز درگیر سیلاب و حجم زیاد بارندگی بود و در کل استان خساراتی وارد شد؛ ولی با توجه به شدت خسارات سیل در لرستان کمک به مردم آن را به‌عنوان وظیفه در دستور کار قرار داد.


استاندار مرکزی با بیان اینکه چند کاروان برای تأمین مایحتاج سیل‌زدگان لرستان از مرکزی اعزام شده است، گفت: امروز شاهد اعزام کاروان 50 کامیونی شامل اقلام خوراکی و کالاهای یک‌بار مصرف، یخچال، اجاق‌گاز، فرش، پتو، انواع پوشاک، کنسرو، برنج و روغن که همه مایحتاج مورد نیاز مردم مناطق سیل‌زده بوده که تحویل استاندار لرستان شد و در انبار هلال‌احمر و با نظر مستقیم ستاد بحران و ستاد بازسازی مناطق براساس نیاز مناطق توزیع می‌شود.


آقازاده تصریح کرد: قطعاً این کاروان آخرین کمک مرکزی به مناطق سیل‌زده لرستان نیست و در روزها و هفته‌های آتی نیز شاهد ارسال کمک‌ها به این استان خواهیم بود.


وی با بیان اینکه اکنون بیش از 70 دستگاه ماشین‌آلات سنگین مرکزی در خدمت سیل‌زدگان لرستان است، اظهار کرد: احداث و بازسازی حدود 2هزار واحد مسکونی مناطق سیل‌زده استان لرستان در شهرستان چگنی و تعدادی از روستاهای اطراف خرم‌آباد به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی واگذار شده است که امروز عملیات اجرایی احداث نخستین واحد مسکونی در شهرستان چگنی آغاز شد.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته