دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1398 - 05:40
ترکیان‌تبار تشریح کرد:

اعطای کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانشگاه آزاد دورود به سیل‌زدگان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود اقدامات و چگونگی کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانشگاهیان این واحد دانشگاهی به سیل‌زدگان را تشریح کرد.
کد خبر : 373646
photo5863742528392638930.jpg

منصور ترکیان‌تبار در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، درباره اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود در کمک به سیل‌زدگان دورود و پلدختر و دیگر نقاط کشور اظهار کرد: همکاری و تعامل کامل با فرمانداری، ستاد مدیریت بحران و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مشارکت در طرح‌های مقابله و پیشگیری از سیل در دورود از اقدامات اولیه و مهم این دانشگاه بوده است.


وی با اعلام اهدای 15 گونی برنج و 210 عدد انواع كنسرو برای كمك به سيل‌زدگان شهر دورود افزود: تخصيص کامل مهمانسرای دانشگاه از ششم فروردین تاكنون برای تيم‌های ارزياب و امدادرسان بنياد مسكن انقلاب اسلامی استان‌های همدان و مرکزی و ستاد بحران شهرستان دورود از دیگر اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود در سیل اخیر است.



 

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود، ارسال هزار مترمربع موكت (در دو نوبت)، 100 تخته پتو، تعداد 100 عدد بالشت، ابزار ساختمانی برای لایروبی و لجن‌برداری به شهر پلدختر ازجمله اقدامات این دانشگاه در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان است.


ترکیان‌تبار بیان کرد: اعزام تعدادی از همکاران برای کمک‌رسانی به سیل زدگان شهر پلدختر از طریق قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان، دریافت کمک‌های نقدی همکاران برای کمک به سیل‌زدگان پلدختر و ساماندهی گروه‌های جهادی دانشجویی برای اعزام به پلدختر از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود صورت گرفت.


گفتگو از: احسان عربی‌مفرد


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته