دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1398 - 14:18
یک مسئول منابع طبیعی لرستان:

اعتبارات منابع طبیعی استان لرستان صرف ترمیم سیل‌بندها می‌شود

مدیر روابط عمومی منابع طبیعی لرستان گفت: ترمیم، بازسازی و جانمایی سیل‌بندهای جدید را در شهرهای مختلف استان لرستان با اعتبارات سال 98 به اجرا درمی‌آوریم.
کد خبر : 374050
586040_857.jpg

احسان سهرابی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا گفت: سازمان جنگل‌های استان لرستان به‌عنوان یکی از ارگان‌های عضو ستاد بحران به‌حساب می‌آید و در تصمیمات اتخاذ شده در استان نیز حضور دارد.


وی در خصوص اقدامات سازمان جنگل‌ها و منابع طبیعی در مورد سیل گفت: کارهای زیادی در حوزه آبخیزداری در دست انجام است که قرار است با اعتبارات سال 98، ترمیم، بازسازی و جانمایی سیل‌بندهای جدید را در شهرهای مختلف استان به اجرا درآوریم.


مدیر روابط عمومی  منابع طبیعی استان لرستان با تأکید بر اینکه اقداماتی برای سیل‌بندها در استان در حال انجام است، افزود: ما هر ساله در شهر خرم‌آباد با مشکل سیلاب در شهر روبه‌رو هستیم و این مشکل تابه‌حال نتوانسته مهار شود. تلاش داریم در حوزه‌های بالادستی در شمال شهر با احداث واحدهای آبخیزداری از طریق اعتبارات صندوق توسعه ملی، سیل‌ها را تا حدودی کنترل کنیم و با این اتفاق، بحران‌هایی مانند سیل امسال را در پلدختر و معمولان کاهش دهیم.


مسئول روابط عمومی  منابع طبیعی استان لرستان بیان کرد: قسمت عظیمی از این سیل به‌دلیل سرشاخه‌های خرم‌آباد رخ می‌دهد و در ادامه بازسازی باید برای این موضوع راه‌حل‌هایی در نظر گرفته شود.


انتهای پیام/4087/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته