دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی مؤسسه مصاف ایرانیان؛

نخستین آیین‌واره «احیای مهدوی» برگزار می‌شود

مؤسسه «مصاف ایرانیان»، نخستین آیین‌واره بزرگ «احیای مهدوی» را با محوریت شعار «استغفار، اضطرار، دعا» برگزار می‌کند.
کد خبر : 373971
97846-414.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، مؤسسه «مصاف ایرانیان»، نخستین آیین‌واره بزرگ «احیای مهدوی» را با محوریت شعار «استغفار، اضطرار، دعا» برگزار می‌کند. ‌


بر اساس این گزارش، هنرمندان می‌توانند در چهار بخش موسیقی، آثار چندرسانه‌ای، تصویرسازی و آثار ادبی، در این آیین‌نامه شرکت کنند و آثار خود را برای رقابت و داوری ارسال کنند.


هدف از برگزاری این آیین‌نامه آماده‌سازی بستری مناسب برای شکوفایی فرهنگ انتظار و جلوه‌های مهدوی در زندگی و نیز ارتقای سطح بینش و آگاهی هنرمندان ایران اسلامی در زمینه هنر ایرانی اسلامی است. در این مراسم آثار هنرمندان ایرانی در رشته‌های گوناگون و در موضوعات مرتبط با مهدویت و فرهنگ انتظار معرفی می‌شود.


این گزارش حاکی است، موضوع این آیین‌نامه ترویج آیین مهدوی و نشان دادن شکوه احیای مراسم شب نیمه شعبان با محوریت استغفار، اضطرار و دعاست. این مسابقه در چهار بخش آثار ادبی، تصویری، چندرسانه‌ای و موسیقی در قالب آثار ادبی شامل داستان، فیلمنامه، شعر و مقاله، تصویرسازی شامل عکاسی، نقاشی و تصویرسازی (نقاشی دیجیتال و پوستر)، چندرسانه‌ای شامل فیلم کوتاه، کلیپ (موشن‌گرافیک و موزیک ویدئو) و موسیقی شامل پادکست صوتی و موسیقی برگزار می‌شود.


گفتنی است، هنرمندان تا 31 فروردین 1398 فرصت دارند تا آثار خود را به پست الکترونیکی ehya@masaf.ir و یا صندوق پستی 158751149 ارسال کنند.


انتهای پیام/4072/4090/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته