دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1398 - 07:35
درویشی به آنا خبر داد:

توسعه گلخانه تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز از توسعه گلخانه تحقیقاتی و اجرای طرح‌های اقتصادی و دانش‌بنیان این دانشگاه در سال 98 خبر داد.
کد خبر : 373760

اسماعیل درویشی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، درباره برنامه و سیاست‌های کلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز در سال جدید اظهار کرد: توسعه و گسترش رشته‌های تحصیلات تکمیلی و علوم پزشکی، مجوز راه‌اندازی مجله علمی پژوهشی کنترل مهندسی، توسعه گلخانه تحقیقاتی و توسعه و اجرای طرح‌های اقتصادی و دانش‌بنیان ازجمله برنامه‌های این دانشگاه در سال جدید است.


به گفته وی، فروش خدمات آزمایشگاهی و برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی در سال جدید به‌منظور کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای و ایجاد امکانات رفاهی برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز خواهد بود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز، توسعه و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی به مناسبت‌های مختلف مذهبی، سیاسی، اجتماعی و به‌خصوص در راستای بیانیه مقام معظم رهبری درباره گام دوم انقلاب اسلامی به‌منظور حمایت و تربیت بیشتر نیروهای انقلابی از برنامه‌هایی است که در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.


درویشی مهم‌ترین دستاوردهای سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز را برشمرد و تشریح کرد: تصویب 15 طرح‌ اقتصادی و دانش‌بنیان در مرکز رشد واحدهای فناور، کسب رتبه دوم دانشجویان مهندسی عمران واحد الیگودرز در مسابقات ملی سازه‌های فولادی کشور و کسب مقام‌های برتر دانشجویان در مسابقات ورزشی استانی و کشوری متعدد از دستاوردهای این دانشگاه در سال گذشته است.


وی اجرای بیش از 200 برنامه متنوع فرهنگی و تشکیل پنج کانون فرهنگی دانشجویی، امضای تفاهم‌نامه‌ دانشگاه با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت صنایع شیر ایران و تفاهم‌نامه همکاری علمی پژوهشی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان لرستان با هدف اجرای طرح‌های تحقیقاتی برون‌دانشگاهی را از دیگر دستاوردهای واحد الیگودرز در سال 97 دانست.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز، سال «رونق تولید» را فرصتی مناسب برای بهبود وضعیت تولید و مشاهده اثرات مثبت این اتفاق بر کلیت اقتصاد کشور قلمداد کرد و گفت: دانشگاه می‌تواند از طریق کارآفرینی و تجاری‌سازی ایده‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در این زمینه به‌خوبی ایفای نقش کند.


گفتگو از احسان عربی مفرد


انتهای پیام/4062/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته