دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1398 - 16:28
آذین تأکید کرد:

ورود دانشگاه در تبیین و ارائه راهکارهای اجرای بیانیه گام دوم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان بر ورود جدی و همه‌جانبه دانشگاه در تبیین و ارائه راهکارهای اجرای بیانیه دوم انقلاب تاکید کرد.
کد خبر : 373506
DSC_0659.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خمینی‌شهر، احمد آذین ظهر امروز در یکصد و شصت و پنجمین نشست رؤسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان که در واحد خمینی‌شهر برگزار شد با اشاره به اولویت‌های سال جدید، خواستار سرلوحه قراردادن بیانیه مقام معظم رهبری در پیمودن گام دوم انقلاب اسلامی شد.


وی گفت: از آنجا که دانشگاه به‌عنوان قوه عاقله و در رأس جریان حوزه نرم‌افزاری جامعه قرار دارد، لازم است به تبیین و ارائه راهکارهای تحقق اهداف تنظیم شده در این بیانیه مهم بپردازد.


دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان افزود: انتظار داریم رؤسای واحدها و مراکز دانشگاهی با نصب‌العین قراردادن این بیانیه مهم، جامعه  را به سوی اجرایی‌شدن آن هدایت و نقش خود را به‌عنوان پیشاهنگ جریان فکری جامعه اسلامی ایفا کنند.


آذین در این رابطه به تشکیل کارگروهی استانی در دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اشاره کرد و گفت: برای ترسیم نقش و وظایف دانشگاه و پیگیری جدی آن، کارگروهی در دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تشکیل شده و چگونگی اقدامات دانشگاه در این حوزه را رصد می‌کند.



وی نقش نیرو و استعدادهای جوان و مؤمن را در تحقق آرمان بلند انقلاب یادآور شد و افزود: انقلاب اسلامی در عصری اتفاق افتاد که نظریه پردازان آمریکایی از آن به‌عنوان پایان و افول دین یاد می‌کردند؛ اما انقلاب اسلامی به اینگونه تحلیل‌ها خاتمه داد و شروع عصر جدید که در آن از دین به‌عنوان محور زندگی بشر یاد می‌شود را به بشریت نوید می‌دهد که نیروهای جوان و مؤمن ضامن تداوم آن هستند.


رئیس واحد اصفهان(خوراسگان) با اشاره به حضور مؤثر و تلاش چشمگیر دانشگاه آزاد اسلامی  در یاری رساندن به مردم مناطق سیل‌زده هم گفت: افتخار داریم که با حضور میدانی و عملیاتی دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق سیل‌زده، امروز دانشگاه به ایفای نقش خود در همه صحنه‌ها می‌پردازد و در همین راستا امکانات و پشتیبانی‌های لازم توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در راستای کمک به مردم استان‌های درگیر سیلاب قرار گرفته است.


آذین با توجه به حضور نیروهای متخصص و امکانات  لجستیکی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان در مناطق سیل‌زده گفت: علاوه بر این کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نیز به‌‌صورت سازمان یافته به این مناطق ارسال شده و تداوم خواهد داشت.


به گزارش آنا در این جلسه برنامه عملیاتی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در سال 98، چگونگی تجمیع بیمه‌های سنواتی استادان و کارکنان و راهبردهای تولید علم و آسیب‌شناسی آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در ادامه رؤسای واحدها و مراکز دانشگاهی استان اصفهان به طرح مسائل و مشکلات مجموعه‌های دانشگاهی متبوع خود پرداختند.


در پایان جلسه، حاضران  پس از بازدید از برخی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهر خمینی‌شهر، در پاسخ به یاوه‌گویی رئیس جمهور آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پوشیدن لباس مقدس پاسداری و حضور در مقر سپاه صاحب الزمان ( عج ) استان اصفهان به دیدار با سردار سلیمانی فرماندهی سپاه استان اصفهان رفتند و حمایت و پشتیبانی قاطع خود را از سپاه پاسداران اعلام کردند.



انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته